אמזון תעסיק 150 אלף עובדים לקראת עונת החגים

המשרות באמזון הינן ברשת התפעולית של החברה והן כוללות אחסון, ליקוט, אריזה, משלוח ותפקידים אחרים. החברה הודיעה כי העובדים יזכו לשכר התחלתי של 18 דולר לשעה, בונוסי כניסה וכן תוספות שונות


13:29 ,21.10.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת אמזון הודיעה כי בכוונתה לשכור כ-150 אלף עובדים למשרות זמניות ברחבי ארה״ב לקראת עונת החגים העמוסה. החברה הודיעה כי העובדים יזכו לשכר התחלתי של 18 דולר לשעה, בונוסי כניסה של עד 3,000 דולר וכן תוספת של 3 דולר לשעה עבור משמרות מסוימות במקומות רבים.

 

אלישיה בולר דייויס, סמנכ״לית בכירה באמזון, ציינה כי ״הגיוס העונתי שלנו עוזר לנו לעמוד בהבטחותינו ללקוחות תוך מתן גמישות לעובדים במשרה מלאה בתקופות עמוסות. הצטרפות לאמזון באחד התפקידים העונתיים שלנו מציעה עבודה בשכר גבוה, במשרה חלקית, או דרך לתפקיד במשרה מלאה, והיא כוללת הטבות כמו תכנית בחירת הקריירה שלנו כדי לסייע לאנשים לקדם את השכלתם ואת הקריירה שלהם בתוך אמזון ומחוצה לה״.

 

המשרות באמזון הינן ברשת התפעולית של החברה והן כוללות אחסון, ליקוט, אריזה, משלוח ותפקידים אחרים. עובדים חדשים יעברו הכשרה מלאה כולל עבודה לפי פרוטוקולי בריאות ובטיחות קפדניים של COVID-19. מהחברה נמסר כי המשרות זמינות במאות ערים ועיירות ברחבי אמריקה.