אמזון מקימה ״מיני מרכזי הפצה״ לטובת מסירה מהירה יותר

מרכזי ההפצה החדשים הינם בערך עשירית מגודלו של מרכז הפצה מסורתי ויהיו קרובים יותר לצרכנים. שירות המסירה האקסטרה-מהיר יהיה זמין ללקוחות Prime של החברה בפילדלפיה, פניקס, אורלנדו, פלורידה, ודאלאס


13:21 ,09.03.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

אמזון הופכת את תכניתה למסירת משלוחים באותו היום (Same Day Delivery) לאפילו ״מהירה יותר, וזאת באמצעות בניית מיני מרכזי הפצה שיהיו קרובים יותר לצרכנים. כל פרסמה החברה בבלוג שלה לפני מספר ימים.

 

עד כה, שירות המסירה האקסטרה-מהיר יהיה זמין ללקוחות Prime של החברה בפילדלפיה; פניקס; אורלנדו, פלורידה; ודאלאס.

 

מרכזי ההפצה החדשים הינם בערך עשירית מגודלו של מרכז הפצה מסורתי - בערך 100,000 רגל מרובע״. כך מסר דובר של חברת אמזון.

 

מחברת אמזון נמסר עוד כי עד 3 מיליון פריטים במלאי של אמזון יהוו חלק ממלאי השירות החדש. צרכנים יכולים להזמין מוצרים לאורך כל היום בארבעה חלונות של זמני מסירה שונים: משלוח עד השעה 13:00 בצהריים, כאשר המשלוח הוזמן בין חצות ל-8 בבוקר; משלוח עד השעה 18:00 עבור הזמנות שנעשו בין 8:00 בבוקר ועד 13:00 בצהריים, משלוח עד 22:00 בלילה כאשר ההזמנה נעשתה בין 13:00 בצהריים ועד 17:00 אחה״צ, ומשלוח עד השעה 8:00 בבוקר כאשר הזמנה נעשתה בין 17:00 ועד חצות ביום שלפני כן.

 

אמזון אמרה כי כל מתקן חדש ימנף את נהגי אמזון Flex, וציינה כי קרבתם של מרכזי ההפצה לצרכנים תפחית את המרחקים שהנהגים נוסעים על מנת למסור את החבילה, דבר שיסייע בהפחתת פליטת הפחמן בהתאם להתחייבותה של חברת אמזון לנהוג באופן אחראי בכל הקשור לשמירה על איכות הסביבה.