חברת DHL הפכה לשותפה משולבת מראש בפלטפורמת השילוח של שופיפיי, במהלך שנועד להקל על מוכרי האתר בגישה לרשת הלוגיסטיקה הרחבה של DHL ולשירותי המשלוחים שלה. ההכרזה הרשמית על שיתוף הפעולה פורסמה ב-26 במאי.
ההטמעה הראשונית של DHL בתוך מערכת Shopify Shipping זמינה כבר כעת בארצות הברית ובגרמניה. על פי ההודעה, עד שנת 2026 השירות צפוי להתרחב לשווקים נוספים ברחבי אמריקה, אירופה ואזורים מרכזיים באסיה-פסיפיק.
״מוכרים בפלטפורמת שופיפיי לא יצטרכו עוד להטמיע באופן עצמאי ספק לוגיסטי, מה שיאפשר להם לייעל את תהליכי העבודה ולהפחית עומס אדמיניסטרטיבי״, נכתב בהודעת החברה. ״ההשתלבות עם DHL גם תסייע בהתמודדות עם משימות מורכבות כמו מכס, דרישות משפטיות ונושאים אדמיניסטרטיביים נוספים״.
נציין כי חברת DHL מצטרפת לשורת חברות לוגיסטיקה שכבר חברו לפלטפורמות מסחר אלקטרוני לצורך שיתופי פעולה בתחום השילוח. בשנה שעברה, FedEx השיקה הנחות דרך ShipAccel של Pitney Bowes ומערכת המוצרים של Auctane, בעוד ש-UPS ודואר ארצות הברית מחזיקים בשיתופי פעולה נרחבים עם פלטפורמות מרכזיות אחרות.
השותפות בין DHL לשופיפיי שואפת להעניק למיליוני סוחרים מקוונים דרך מהירה ויעילה יותר לניצול שירותי שילוח מקומיים ובינלאומיים. אחד היתרונות הבולטים למוכרים אמריקאים הוא האפשרות לשימוש במשלוחים מסוג DDP – Delivered Duty Paid – המגנים על הקונים מפני עלויות לא צפויות. ״השירות הזה מונע מהצרכנים הפתעות לא נעימות כמו תשלומי מכס או מע״מ יבוא״, צוין בהודעה. ״שילוח מסוג DDP מבטיח כי המוכר טיפל בכל העלויות והדרישות המנהליות מראש״.