מוכרים אונליין? המשלוח חייב להיות חלק חשוב מהמוצר שאתם מוכרים

דו״ח חדש של BigCommerce על משלוחים בתעשיית האי-קומרס בבריטניה מגלה כי 3 מתוך 4 צרכנים נוטשים את עגלת הקנייה שלהם מפני שהם אינם אוהבים את אופציות המשלוח המוצעות להם


13:15 ,11.07.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

מחקר שנעשה בבריטניה על ידי חברת BigCommerce מגלה כי רוב הקמעונאים בבריטניה אינם מודעים להשפעה והערך שיש לאפשרויות המסירה על הלקוחות הפוטנציאליים שלהם. על פי הדו״ח, 3 מתוך ארבעה צרכנים נוטשים את עגלת הקנייה שלהם מפני שהם אינם אוהבים את אופציות המשלוח המוצעות להם, בעוד 47% מקמעונאים כלל לא מודע לשיעור הנטישה של הלקוחות שלו או מדוע הצרכנים נטשו את החנות המקוונת שלהם.

 

על פי הנתונים בבריטניה, אחד משני צרכנים יבצע רכישה אונליין לפחות פעם בשבוע, ולכן ברור כי רוכשים יעריכו אפשרויות משלוח שונות, אבל קמעונאים מקוונים רבים אינם יודעים כיצד הלקוחות שלהם חושבים לגבי אופציות המשלוח המוצעות להם ומדוע הם נוטשים.

 

דו״ח חדש של BigCommerce על משלוחים בתעשיית האי-קומרס בבריטניה, טוען כי בעלי חנויות מקוונות צריכים להשקיע מאמץ גדול יותר בחיבור הנקודות בין יכולות המשלוח לבין התנהגות הצרכנים.

 

על פי הדו״ח, 44% מהצרכנים אונליין מתעלמים מחנויות שאינן מציעות משלוחים בחינם. כמו כן, 35% מהצרכנים חדלו לחלוטין מלרכוש בחנות מקוונת כלשהי בשל חוויית משלוח שלילית

 

לטענת מחברי הדו״ח, על בעלי החנויות המקוונות להתייחס למשלוח כאל חלק חשוב מהפעילות העסקית שלהם. מארק אדמס, סגן נשיא בחברת BigCommerce, אומר כי ״חוויית המשלוח של חנויות אונליין הינה בעלת חשיבות כמו השיווק של העסק או המוצרים עצמם. חנויות שישקיעו זמן וכסף בלמידת ציפיות הלקוח מהמשלוח עשויות להגדיל את מספר הלקוחות החוזרים ולהגדיל את המכירות״.

 

על פי הדו״ח, 44% מהצרכנים אונליין מתעלמים מחנויות שאינן מציעות משלוחים בחינם. כמו כן, 35% מהצרכנים חדלו לחלוטין מלרכוש בחנות מקוונת כלשהי בשל חוויית משלוח שלילית.

 

ממצא מעניין נוסף הראה כי 36% מהצרכנים לא ישלמו יותר על משלוח כדי לקבל אותו ביום למחרת, אבל 87% מהצרכנים יוסיפו מוצרים לעגלת הקנייה על מנת לקבל משלוח חינם שמותנה ברכישה בסכום מינימלי כלשהו.

 

על פי הדו״ח, רק 12% מהקמעונאים בבריטניה מציעים משלוח חינם עבור מוצרים מוחזרים, בעוד 37% מהצרכנים מצפים לקבל תוויות משולמות מראש אם יהיה ברצונם להחזיר את הרכישה למוכר.