Fedex רכשה את חברת משלוחי האקספרס הבריטית ANC

החברה הודיעה כי רכשה את ANC Holdings Limited, חברת תובלת אקספרס בריטית, תמורת 120 מיליון ליש"ט. העסקה תאפשרל-FedEx להעניק שירות ישירות לכל השוק המקומי בבריטניה


00:00 ,21.12.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה הודיעה כי רכשה את ANC Holdings Limited, חברת תובלת אקספרס בריטית, תמורת 120 מיליון ליש"ט. העסקה תאפשרל-FedEx להעניק שירות ישירות לכל השוק המקומי בבריטניה
 
יוסי אטון, מנכ"ל Fedex ישראל: "רכישת ANC על ידי FedEx משפרת את השירות ללקוחות הישראליים, המייצאים לבריטניה ומייבאים ממנה, ויוצרת הזדמנויות עסקיות חדשות".
 
חברת ANC מציעה מגוון מקיף של שירותי הפצה ולוגיסטיקה בעזרת רשת מבוססת היטב של איסוף ומסירה בכל רחבי בריטניה. ל-ANC, שנוסדה ב-1981, הכנסות שנתיות של מעל 145 מיליון ליש"ט והיא ידועה בזכות תפיסת השירות הייחודית שלה, רשת האספקה המתקדמת והאמינה ומחויבותה לעובדיה. חברת ANC פועלת כיום באמצעות רשת של כ-4,500 עובדים וצי של 2,200 כלי רכב מ-80 אתרים.
 
עסקים בבריטניה דורשים כיום פתרון כולל לשירותי שילוח כדי לנצל את מגמות הכלכלה העולמית, כגון האחוז ההולך וגדל של מוצרים טכנולוגיים יקרי ערך, צמיחת הסחר העולמי, רשתות הפצה מהירות יותר וצמיחת האינטרנט והמסחר האלקטרוני.
 
"ככל שהשוק בבריטניה ממשיך להתפתח ולהתרחב, הלקוחות מחפשים אחר ספק יחיד של פתרונות למשלוחים המקומיים והבינלאומיים שלהם כדי לנהל באופן יעיל יותר את שרשרת האספקה הגלובלית שלהם", אומר רוברט אליוט, הנשיא לאירופה, המזרח התיכון, אפריקה ותת היבשת ההודית של FedEx. "רכישה זו נותנת ללקוחותינו גישה למגוון רחב יותר של שירותים ותומכת ביצירת חווית לקוח יוצאת מגדר הרגיל בכל יום ביומו". 
 
מרק גיטינס, מנכ"ל ANC, אמר: "לשתי החברות שלנו ערכים דומים של יצירת חוויית לקוח מצוינת, השקעה בעובדינו והמחוייבות שלנו להיות אזרחים תאגידיים טובים".