מטרת הרפידות לסייע בבלימת זעזועים של רכבות במהלך נסיעתן על גשרים ובמנהרות והן מונחות בהדבקה על שכבת הבטון הממוקמת מתחת למסילות הרכבת. צפי מכירות החברה לשנה הקרובה: 2 מיליון שקל
קבוצת "פלטכניקה" הישראלית השלימה פיתוח חדשני של רפידות ייחודיות למסילות רכבת, אשר ממזערות את עוצמת הויבראציה בגשרים ובמנהרות באחוזים ניכרים
קבוצת "פלטכניקה", באמצעות חטיבת ה-OEM שלה, השלימה לאחרונה פיתוח חדשני של רפידות ייחודיות למסילות רכבת, אשר מטרתן לסייע בבלימת זעזועים של רכבות במהלך נסיעתן על גשרים ובמנהרות. הפיתוח נעשה במשותף עם חברת "קיסריה פולימרים", אשר מספקת את חומר הגלם למוצר.
הרפידות הייחודיות, אשר עשויות מסוג מיוחד של פוליאריתן ובד גאו-טכני, מונחות בהדבקה על שכבת הבטון הממוקמת מתחת למסילות הרכבת בגשרים ובמנהרות, על מנת להקטין את עוצמת הויברציה של הרכבת במקומות אלה ובכדי להפוך את הנסיעה ברכבת לחלקה ונעימה יותר.
הפיתוח נוסה לראשונה במסילת רכבת ישראל בגשר הממוקם בצומת מזכרת בתיה.
לוסי רבין, מנהלת חטיבת ה-OEM ב"פלטכניקה", מסרה כי צפי מכירות החברה בתחום הרפידות לרכבות יעמוד בשנה הקרובה על היקף של כ-2 מיליון שקל.
פלטכניקה: פיתוח חדשני של רפידות ייחודיות למסילות רכבת
מטרת הרפידות לסייע בבלימת זעזועים של רכבות במהלך נסיעתן על גשרים ובמנהרות והן מונחות בהדבקה על שכבת הבטון הממוקמת מתחת למסילות הרכבת. צפי מכירות החברה לשנה הקרובה: 2 מיליון שקל
00:00 ,20.12.2006
עשוי לעניין אותך
19.12.2006
חברות APL ו- APL Logistics מגיעות לישראל
19.12.2006
הלמ"ס: ירידה ביצוא הסחורות לארצות אסיה בנובמבר 2006
19.12.2006
נחתם בירושלים שדרוג הסכם ה-QIZ עם ירדן
18.12.2006
נמל אשדוד: גידול של 18% בתנועת המכולות בחודשי ינואר-נובמבר
18.12.2006
רכבת ישראל: הותקנה מערכת רדאר במפגש מסילת הרכבת בכפר ויתקין
18.12.2006
וי איי מרחיבה שירותיה ומציעה האחדת מטענים מאירופה ביבוא