TNT אקספרס ישראל רשמה גידול של 30% ביבוא מהמזרח הרחוק בשנת 2007

כמו כן נרשם גידול של 25% ביצוא למזרח הרחוק ברבעון האחרון של 2007. מנהל השיווק והמכירות של TNT אקספרס באזור סין מגיע השבוע לישראל וישתתף בכנס הלוגיסטיקה Port2Port 2008


00:00 ,26.02.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

כמו כן נרשם גידול של 25% ביצוא למזרח הרחוק ברבעון האחרון של 2007. מנהל השיווק והמכירות של TNT אקספרס באזור סין מגיע השבוע לישראל וישתתף בכנס הלוגיסטיקה Port2Port 2008
 
מנכ"ל חברת הבלדרות הבינלאומית TNTאקספרס ישראל, אודי כספי, מסר כי בשנת 2007 רשמה TNT אקספרס ישראל גידול מרשים בשיעור של 30% ביבוא מיעדים מהמזרח הרחוק, וגידול של 25% ביצוא לאזור. זאת בעקבות השקתו של שירות טיסות ישירות להונג קונג ברבעון האחרון של שנת 2007, אשר קיצר את זמני השילוח בכ-24 שעות.
 
כספי מסר כי: "היקפי הפעילות של ישראל עם מדינות המזרח הרחוק גדלו בשנים האחרונות. מדינות אלו הפכו ליעד אסטרטגי ביבוא לישראל וביצוא ממנה, מה שמבטיח כי החברה תמשיך לפעול ולפתח מוצרים אשר יגדילו את הכדאיות של חברות ישראליות לעשות שימוש בתחום שיגור האקספרס למדינות אלה". כספי הוסיף כי בשנת 2008 החברה מתעתדת להתמקד בהמשך פיתוח פתרונות יבוא ויצוא לכל העולם תוך שימת דגש על פתרונות תחרותיים ליבוא קולקט מיעדים במזרח הרחוק.
 
כספי ציין כי במהלך 2007 היתה TNT אקספרס לאחת השחקניות הבינלאומיות הבולטות בשוק הסיני. במהלך 2007 הצליחה TNT להרחיב את הרשת היבשתית שלה באסיה אל תוך סין: "רשת זו, שתהיה בת כ-4,000 ק"מ, מחברת למעלה מ-120 ערים בסינגפור, מלזיה, תאילנד, הודו וסין," ציין כספי.
 
המעורבות המוגברת של חברת TNT בשוק הסיני, כמו גם הבנה מעמיקה של השוק המקומי, הביאה את מארגני כנס הלוגיסטיקה המוביל port2port 2008, להזמין את אימן סטראטנוס (Iman Stratenus), מנהל השיווק והמכירות של TNT באזור סין, טייוואן והונג קונג, להרצות על ההיבטים השונים הקשורים בבלדרות האקספרס באסיה וסין בפרט. סטראטנוס יהיה אחד הנואמים המרכזיים של המושב "הכר את סין" – מושב ייחודי שיציג את סין באור חדש וייחודי, תוך דגש על ההיבטים הלוגיסטיים.