DHL ישראל השיקה קטלוג מתנות למשלוח לרחבי העולם

זאת לקראת חג המולד וראש השנה האזרחית. כ-100 אלף מתנות צפויות להישלח במהלך החודשים נובמבר –דצמבר


00:00 ,21.11.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

לקראת חג המולד וראש השנה האזרחית הנחגג ברחבי העולם, השיקה DHL ישראל, ביחד עם חברת Marketier, קטלוג מתנות מקוריות וייחודיות המתאימות למשלוח לרחבי העולם.

בקטלוג המכיל עשרות מתנות, ניתן למצוא חפצי אמנות ישראלית, מארזי שי מבית גלילאו המכילים יינות, שמן זית, שוקולדים, דבש וקונפיטורות תוצרת הארץ והגליל, מארזי שוקולד תוצרת מקס ברנר, מוצרי עור וארנקים עטים מהודרים וחפצים בעיצוב מיכל נגרין. "בבחירת המתנות עצמן הושקעה מחשבה רבה תוך מתן דגש על מוצרים איכותיים תוצרת כחול לבן ובעלי ניחוח ישראלי" מציין שרון.

מחברת DHL ישראל נמסר כי הזמנת המתנות הינה פשוטה ומתבצעת באמצעות שיחה למוקד הטלפוני של החברה. המתנות הנבחרות ישלחו, במועד הרצוי, באמצעות שירותי האקספרס של DHL ישראל לכל רחבי העולם. בנוסף, כל תהליך השילוח, כולל קבלת אישור על מסירת החבילה, אריזת המתנות, מילוי הניירת והאישורים הנדרשים יבוצע על ידי DHL.

לדברי מנכ"ל חברת DHL ישראל, אודי שרון, במהלך החודשים נובמבר ודצמבר, ישלחו לחו"ל כ-100,000 חבילות - גידול של עשרות אחוזים לעומת שאר חודשי השנה. "במדינות רבות, חג המולד וראש השנה האזרחית הם מועדים מצוינים בהם יכולים חברות ואנשי עסקים מישראל לטפח את הקשר עם עמיתיהם ולקוחותיהם מעבר לים באמצעות שליחת חבילת שי או מתנה".