מועצת המובילים: לחייב נהגי משאיות חדשים בנהיגה מעשית

במועצת המובילים ומסיעים משוכנעים כי השתלמות מעשית, פנים מפעלית, היא הדרך הנכונה ביותר לקבל על הכביש נהג מיומן ובלי תאונות. המועצה מציעה לתת חסותה על נהגים צעירים מהמגזר הערבי


00:00 ,20.11.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

מועצת המובילים והמסיעים בישראל יצאה הבוקר בקריאה לחייב את הנהגים המתלמדים המסיימים את למודי הנהיגה במשאיות להשתלם בנהיגה מעשית בחברות הובלה מאורגנות. הקריאה באה על רקע הודעתו של השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ לפיה לערביי ישראל מעורבות גבוהה בתאונות דרכים ביחס למספרם באוכלוסייה.

בהקשר זה נציין כי נושא תאונות הדרכים צפוי היום לעלות בדיון בישיבת הממשלה.

"המועצה מוכנה לתת את חסותה על נהגים צעירים מהמגזר הערבי - אשר בוחרים במקצוע הנהיגה כדרך חיים - ללמוד את תורת הנהיגה המקצועית ולקבל את רישיון הנהיגה רק לאחר שקיבלו את ברכתה של מועצת המובילים והמסיעים ולאחר שנאמר עליהם כי כשרים להפעיל משאית", אמר הבוקר גבי בן הרוש יו"ר מועצת המובילים בהתייחסו לדברים.

בן הרוש הוסיף: "מי שיסיימו את למודי הנהיגה המקצועית יהיו הראשונים להתקבל לעבודה ולהתפרנס ממנה בכבוד".

בהקשר לכך ראוי להזכיר כי מועצת המובילים והמסיעים מעניקה גיבוי מקצועי לחברות ההובלה, ומקיימת השתלמויות נהיגת רכב כבד בהם נהגים המועסקים בהובלה בשעת חירום.

במועצת המובילים ומסיעים משוכנעים כי השתלמות מעשית, פנים מפעלית, היא הדרך הנכונה ביותר לקבל על הכביש נהג מיומן ובלי תאונות.