TNT השיקה קו טיסות ישירות למלטה

השירות היומי החדש יאפשר זמני מסירה מקוצרים למשלוחי אקונומי אקספרס, איסוף מאוחר ליצואנים וזמני הגעה מוקדמים למשלוחי יבוא


12:18 ,02.06.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת בלדרות האקספרס הבינלאומית TNT השיקה קו טיסות ישירות חדש בין מרכזת ההפצה  הראשית בליאז'  לאי מלטה.

 

החיבור לרשת ההפצה האווירית הבינלאומית של החברה יקל על הסחר וההשקעות בכלכלה הדינמית של מלטה. היתרונות המשמעותיים מהן ייהנו הלקוחות כוללים זמני מסירה מקוצרים למשלוחי האקונומי אקספרס, איסוף מאוחר למשלוחי היצוא מהמדינה, זמני הגעה מוקדמים למשלוחי היבוא והיכולת לשלח משלוחים גדולים וכבדים יותר.

 

הטיסה תתבצע חמש פעמים בשבוע על ידי מטוס בואינג 737-400 , אשר ינחת בשדה התעופה הבינלאומי של מלטה בבוקר וימריא לליאז' בחזרה בערב, מה שיאפשר הן איסוף מאוחר סמוך לסגירת יום העסקים במלטה, והן שילוח מהיום למחר לכל אירופה.

 

מנהל הפעילות הבינלאומית של TNT באירופה איאן קלאף: "הוספת מלטה לרשת ההפצה האווירית של TNT מוסיפה אפשרויות שילוח גמישות לעסקים אשר משלחים חבילות ומטענים אל/מהמדינה, מרחיבה את קיבולת השילוח ומאפשרת הרחבת פעילות החברה בדרום אירופה והים התיכון".

 

יצוין כי מלטה מאכלסת מגוון תעשיות, לרבות אלקטרוניקה, פארמה ויצור תרופות. על פי הבנק העולמי,  גידול התל"ג במדינה הינו בין הגבוהים באירופה בשנים האחרונות ומתאפיין ביצוא מגוון, עלייה מתמדת בביקוש המקומי ומגזר בנקאי יציב. הצמיחה  במדינה צפויה לעמוד על 3.1% ב-2015.

 

הקו החדש למלטה מתווסף לקווים ישירים חדשים שנוספו השנה לוונציה ולתל אביב, והקמת  קישוריות יבשתית חדשה לתורכיה ולאזור הבלקן.