דואר ישראל יספק את שירותי השילוח של NEXT בישראל

מעתה המשלוחים יגיעו לישראל וימסרו ללקוחות עד שבוע מיום ההזמנה. המזמינים באתר יקבלו סמס עם קבלת הפריט


09:41 ,18.07.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

ענקית הסחר האלקטרוני הבריטית NEXT בחרה בדואר ישראל להפיץ בארץ את הפריטים המוזמנים על ידי לקוחותיה הישראליים. במהלך שישפר דרמטית את זמני השינוע של החבילות ואספקתם ללקוחות בישראל, תספק דואר ישראל באמצעות שירות ECO POST'' את כל החבילות שיוזמנו באתר www.next.co.uk תוך כשלושה ימים מרגע נחיתתן בישראל.  למזמין הישראלי תינתן אפשרות לבצע מעקב מלא על החבילה משלב ההזמנה ועד מסירתה ומעתה המזמינים הישראליים באתרNEXT  יקבלו סמס עם הגעת הפריט. עד כה ביצעהNEXT  שילוח לישראל בדואר רשום, ללא אפשרות מעקב אחר החבילות.

 

במסגרת תהליך ארוך שהתקיים בחודשים האחרונים, הגיעו לישראל נציגי חברת אסנדיה (Asendia), חברת בת של דואר שוויץ ודואר צרפת, המטפלת במשלוחי נקסט לישראל ובחנו את תהליכי התפעול ואת טיב שירות האקו פוסט בדואר הנכנס לארץ.

 

יצוין כי חברת אסנדיה פועלת באירופה, בארצות הברית ובאסיה ושיתוף הפעולה עשוי להביא מותגים נוספים מהמובילים בעולם לפעול בארץ באמצעות דואר ישראל.

 

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, אמר "אתר NEXT הוא אחד האתרים הפופולריים להזמנות אונליין בקרב הציבור הישראלי, ואנו מברכים על הבחירה בנו, אשר מעידה על הקפיצה המשמעותית שדואר ישראל ביצע בשנה אחרונה בתחום השירות. מעתה הלקוחות יקבלו את החבילות במהירות ובנוחות, תוך מעקב מקסימלי אחר המוצרים שהזמינו".

 

מדי יום מגיעות לישראל כ-250 אלף חבילות, כאשר בשנת 2015 חולקו כ-39 מיליון חבילות בדואר ישראל והצפי בשנת 2016 יעמוד על כ-52 מיליון חבילות. בשנה האחרונה מבצעת דואר ישראל שורה של מהלכים לשיפור השירות ללקוחות ומפעילה כ-1,000 נקודות מסירת דברי דואר וחבילות ברחבי הארץ, לרבות כ-750 סניפי דואר וכ-280 מרכזי מסירה ייעודיים, הפועלים בשעות פעילות מורחבות.