הקרקס המעופף של DHL

עשרות הלקוחות האסטרטגיים של DHL אקספרס, ביחד עם הנהלת החברה באירופה ובישראל, התאספו בכדי לצפות בלהקת האקרובטיים המפורסמת, שלה מעניקהDHL חסות ושירות לוגיסטי. וגם לשמוע מילה טובה על השוק המקומי


13:40 ,19.07.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

ביום חמישי האחרון התאספו 35 הלקוחות האסטרטגיים של חברת DHL אקספרס, ביחד עם הנהלת החברה בישראל והנהלת DHL אירופה, לערב שכולו הנאה.

 

הלקוחות ובכירי החברה חזו, לאחר קבלת פנים טעימה ונעימה, במופע המרהיב של להקת האקרובטים הידועה בעולם – סירק דה-סוליי, שלמופעיה נותנת החברה חסות (וגם משתתפת בחלק מהלוגיסטיקה הגלובאלית שלה). ב-DHL הסבירו כי אחת הסיבות למתן החסות היא ההזדהות עם המצוינות הנדרשת מחברי הלהקה, ההקפדה המושלמת על תזמון ושילוב בין טכניקה לרוח.

 

מנכ"ל DHL אירופה ג'ון פירסון סיפר לאורחים כי "בכל פעם שאנחנו מגיעים הנה, ואני עושה זאת כבר במשך שמונה שנים, אני מוצא לקוחות מדהימים, עם יוזמות ויכולות מדהימות. כשאנחנו רוצים משב רוח רענן, אנחנו באים לישראל.

 

"שום דבר לא מושך אותך קדימה יותר מהדחיפה שאתה מקבל מהלקוחות שלך, הדורשים לקבל שירות טוב יותר ופתרונות מתקדמים יותר". וברוח קלילה יותר הוסיף ואמר כי ההחלטה לתת חסות לסירק דה-סוליי, מאפשרת לחברה גם לארח את לקוחותיה ועובדיה בעולם כולו במופע בידורי ברמה כל כך גבוהה.

 

לדברי פירסון, ישראל היא אחד השווקים הגדלים במהירות של DHL, גם ביצוא וגם ביבוא, ולכן החברה משקיע, ותמשיך להשקיע בישראל. לצד הפעלת טיסה ישירה מישראל להאב של DHL בלייפציג בסוף מרץ, המאפשרת איסוף מאוחר וחלוקה מוקדמת, מתכננת החברה גם לפתוח סניף בחיפה. "אמש נפגשנו עם 400 לקוחות בכדי לעדכן אותם על המהלכים הבאים שלנו, אך לא פחות מכך, בכדי לעמוד על הצרכים שלהם ולשמוע הערות והצעות", אמר פירסון.

 

מנכ"ל DHL ישראל יאיר ביטון הודה לפירסון ולהנהלת אירופה כולה על התמיכה בשוק הישראלי, וציין בגאווה מוצדקת, כי בזמן מבצע "צוק איתן" לפני שנה, היתה DHL חברת האקספרס היחידה שהמשיכה את הטיסות הסדירות לישראל.

 

באשר להשקת הטיסה הישירה לליפציג אמר ביטון: "למהלך תהיה השפעה דרמטית על משלוחי היבוא שלנו. הטיסות הישירות ינחתו בנתב"ג ב-09:00 במקום ב-10:30 ובטיסה הישירה נגיע לראשוני הלקוחות בחו"ל כבר ב-12 בצהריים. המהלך גם יוצר תהליך שילוח פשוט, קל ומהיר, האורך 19 שעות בלבד מרגע איסוף המשלוח בסוף יום העסקים באירופה או במזרח הרחוק לבין הגעתם ליעד הסופי בישראל".