חברת DHL אקספרס נבחרה במקום השני במדד מקום העבודה הטוב בעולם

המדד פורסם על ידי מגזין העסקים הבינלאומי FURTUNE בשיתוף עם הארגון הרשמי של Great Place to Work. דורית לבנה, סמנכ״ל משאבי האנוש DHL אקספרס ישראל: גאה היום מאוד, בעיקר בעובדים המדהימים שלנו שפעם אחר פעם כובשים כל פיסגה אפשרית


13:42 ,14.10.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

מגזין העסקים הבינלאומי FURTUNE בשיתוף עם הארגון הרשמי של Great Place to Work פרסמו אמש את מדד החברות שהכי טוב לעבוד בהן בעולם. על פי הפרסום, חברת

DHL אקספרס דורגה במקום השני במדד זה - עדות לאיכות ניהול העובדים ותחום משאבי האנוש של ענקית הלוגיסטיקה.

 

״בתהליך המחקר המעמיק השתתפו 10,000 חברות גלובליות וזהו המיקום הגבוה ביותר אליו הגענו אי פעם במדד הבינלאומי״, ציינה דורית לבנה, סמנכ״ל משאבי האנוש של הסניף הישראלי של החברה. ״היינו בעשיריה הפותחת בשנים האחרונות, וזאת גאווה עצומה עבורנו לכבוש את הפיסגה״.

 

״ברמת המדינות, DHL קיבלה את האות ב-42 מדינות שונות, והתואר מגיע לאחר תהליך מבדק ארוך שסקר את התהליכים השונים של משאבי האנוש, את ההתייחסות למשאב האנושי, פיתוח אישי ומדדים רבים כמו שביעות רצון העובדים ומידת המחויבות שלהם. אני גאה היום מאוד, בעיקר בעובדים המדהימים שלנו שפעם אחר פעם כובשים כל פיסגה אפשרית״, הוסיפה לבנה.

 

בעשיריה הפותחת של רשימת החברות הגלובליות שהכי טוב לעבוד בהן ניתן למצוא גם את CISCO , HILTON , DELL , VOLVO ו- DELOITTE. תהליך הבדיקה של תו התקן לאיכות כולל תחקירים, תצפיות, קבלה וניתוח של נתונים רבים וסקר מקיף אשר עליו עונים עובדי החברה השונים.

 

חברת DHL אקספרס הינה בין חברות הלוגיסטיקה הגדולות בעולם ולה נתח שוק גבוה במיוחד בשוק הבלדרות. החברה נמצאת ב-220  מדינות וטריטוריות, מעסיקה 100,000 עובדים ובעלת צי מטוסים גדול בבעלותה. לאחרונה פתחה החברה את הקו הראשון לדובאי ובחריין.