חברת DHL השיקה את אתגר החדשנות

החברה מבקשת לקבל מהציבור רעיונות למען שיפור השירות ואיכות הסביבה, וכן משיקה את האתגר הרובוטי – תכנון עגלת רובוט ייחודית


13:09 ,07.07.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DHL משקיעה בחדשנות ופונה לציבור הרחב על מנת לקבל רעיונות חדשניים שיוכלו לעזור לחברה לשפר את השירות שלה ובאותה הזדמנות לעזור לאיכות הסביבה, לחברה ולעסקים.

 

החברה השיקה לא מזמן את אתגר החדשנות שלה בו היא קוראת למשתתפים מעל גיל 18 להציע לחברת השילוח והבלדרות כיצד הפתרון הלוגיסטי שהם הגו יתרום לעולם טוב יותר, חסכוני יותר ומועיל יותר לעסקי החברה. האתגר הראשון, העונה לשם The Fair and Responsible Challenge, מבקש כי משתתפיו יגישו פתרונות חדשניים למען שיפור השירות וכי הרעיונות יכולים להיות מוצר חדש, שירות חדש או קונספט אריזה חדשני.

 

ביל מיהל, מנהל המחלקה המסחרית של DHL, ציין כי "בכוונת החברה ליצור ערך משותף ולהפוך אתגרים חברתיים וסביבתיים למודלים עסקיים הוגנים ואולי אף רווחיים. בכוונת האתגר שלנו למצוא רעיונות חדשים על מנת לקדם את החזון הזה".

 

האתגר השני של החברה הוא האתגר הרובוטי. המטרה באתגר הזה היא לבנות אב טיפוס של עגלת משלוחים אשר נעה בכוחות עצמה ומסוגלת ללכת במהירות הליכה בנוף עירוני וכפרי כשהיא נושאת חבילות לטובת החלק האחרון של המשלוח הנחשב למאתגר והיקר ביותר במסגרת שרשרת ההספקה – The Last Mile Delivery.

 

ביל מיהל: "הקולגות שלנו נאלצים להתמודד עם מספר גובר והולך של חבילות שיש לחלק לצרכן הסופי. מכיוון מהשליחים שלנו צריכים לדחוף את החבילות הללו באופן ידני ברחובות אנו מעודדים רעיונות שיוכלו לתמוך בעובדים שלנו".

 

הדד-ליין לשליחת רעיונות הוא ה-28 בספטמבר וההגשה מתקיימת דרך כתובת האתר

www.dhlinnovationchallenge.com