חברת UPS הוסיפה מטוס מטען בואינג 767 בקו לישראל

המטוס החדש מציע את שעת ההמראה המאוחרת ביותר מבין חברות הבלדרות ויוביל משלוחים לקלן, מרכז המיון של החברה באירופה. יאיר עשהאל מנכ״ל OPSI, קבלנית מורשית של UPS בישראל: המטוס החדש מהווה מענה חשוב לגידול ביבוא וביצוא מישראל ולהרחבת פעילות החברה בארץ


02:08 ,21.11.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת UPS העולמית החליטה לצרף לקו שבין אירופה לישראל את מטוס המטען בואינג 767, בקיבולת של עד 60 טון, שהוא הגדול מבין המטוסים שמפעילות חברות הבלדרות בישראל, במטרה לתת מענה לגידול בפעילות השינוע והלוגיסטיקה של החברה לקו לישראל. בטקס שנערך הבוקר בנתב״ג חגגו בכירי החברה מחו״ל ומישראל כמו גם אורחים מהמגזר הלוגיסטי את נחיתתו הראשונה של מטוס מטען החדש והנוסף בנתב״ג.

 

מטוס הבואינג הממותג בצבעי החברה יטוס באופן בלעדי עבור היצואנים והיבואנים הישראליים ויוביל משלוחים בקו ישיר בין תל אביב לקלן שבגרמניה, שהינו מרכז המיון המרכזי של החברה באירופה.

 

יאיר עשהאל מנכ״ל OPSI, קבלנית מורשית של UPS בישראל מציין כי ״כנציגות מקומית וכחברה גלובלית אנו פועלים לבצע התאמות בהתאם לצרכים המשתנים של לקוחותינו. עוד מציין עשהאל כי המשבר בהובלה הימית בשילוב צמיחה דרמטית בסחר המקוון מהווה הזדמנות עבור חברות השילוח לבסס את מעמדן בעולם של טרנספורמציה דיגיטלית. הגעתו של המטוס החדש מהווה בשורה עבור הלקוחות הישראלים, יסייע בהרחבת פעולות הייצוא והייבוא, יקצר טווחים עבורם ויאפשר שירות יעיל יותר״.

 

מהחברה נמסר כי מתחילת 2021 נרשם גידול דו ספרתי בתנועת ההובלה האווירית והצפי לשנת 2022 הוא להמשך ואף התעצמות המגמה.

 

המטוס ימריא בימים שני עד חמישי בשעה 21:15 – שעת ההמראה המאוחרת ביותר מבין חברות הבלדרות בישראל, ויאפשר ליצואנים, לעסקים ולחברות ליעל את הפעילות ולמשוך את יום העסקים עד השעה מאוחרת ביותר. לוח הטיסות החדש יאפשר למשלוחים שנאספו עד שעה מאוחרת הגעה למרבית היעדים באירופה, וליעדים במזרח ארה״ב כבר בבוקר שלמחרת.

 

בימי א׳ ימריא מטוס הבואינג 767 ב-15:15, וימשיך להוות הפתרון הבלעדי ליצואני בלדרות ביום זה. הקו הישיר, כמו גם שעת ההמראה המאוחרת יחסכו זמן וכסף למשתמשים בשירותי UPS השונים, בין אם מדובר בהטסת חבילות קטנות או מטענים גדולים.