חברת UPS ערכה יום עיון שעסק ביבוא מסין

כמאה יזמים, יבואנים ולקוחות הגיעו למפגש החמישי בסדרה שהתמקד בתקשורת עסקית עם הסינים, איתור ובחירה נכונה של ספקים, שחרור סחורות ויצירת מחוות. רונן כהן: השוק הסיני מציג הזדמנויות לצמיחה


11:30 ,06.11.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת UPS בישראל קיימה השבוע יום עיון ביקב בנימינה במסגרת UPS Academy, שעסק ביבוא מסין. המפגש החמישי בסדרה התמקד בתקשורת עסקית עם הסינים, איתור ובחירה נכונה של ספקים, שחרור סחורות, יצירת מחוות כגון מתנות לקראת הכריסמס וגם בהיערכות לקראת מערכת שער עולמי.

 

למפגש הגיעו כמאה יזמים, יבואנים ולקוחות אשר פתחו את היום בארוחת בוקר ביקב. ההרצאות נפתחו עם רקע אודות היכולות של UPS בסין ביבוא וביצוא מאת רונן כהן, סמנכ"ל שיווק ומכירות, ומאיל מאיו, מנכ"ל UPS Freight, הכוללות בין היתר 200 טיסות שבועיות של החברה לסין וממנה ו-228 מרכזי תפעול בסין לטיפול בכל סוגי המשלוחים בשירות מהיר בכל רחבי סין. מהחברה נמסר כי היא נותנת מענה גם בתחום השילוח הימי וכי לאחרונה רשמה גידול חד ביבוא הימי מסין.

 

בחלקו העיקרי של יום העיון טל גל-און, מומחה בקשרי מסחר בשוק הסיני, סיפק מידע אודות ניהול פגישות עסקיות, כללים לאיתור וסינון ספקים בסין ובקרת איכות יעילה בשוק הסיני. כמו כן, לאור השקתה הקרובה של מערכת שער עולמי, הציגה UPS הרצאה אודות ההיערכות לקראת המערכת בכלל, ובשחרור סחורות מהמזרח בפרט.

 

רונן כהן סמנכ"ל שיווק ומכירות UPS בישראל, ציין: "הכלכלה הסינית הציגה צמיחה של 6.8% ברבעון השלישי של השנה, אחת הסיבות העיקריות לכך נובעת מהגידול ביצוא של השוק הסיני. השוק הסיני מציג הזדמנויות לצמיחה ומאמץ טכנולוגיות וחדשנות במהירות שיא. ימי העיון שלנו מאפשרים ליזמים לזהות הזדמנויות, לשפר את התקשרות העסקית עם הסינים ובכך להגדיל מכירות ולהגיע ליעדים חדשים״.