לרגל יום האהבה: UPS שינעה 88 מיליון פרחים ברחבי העולם

משקל הפרחים הכללי עומד על כ-3.6 מיליון טון, משקל המספיק למלא 64 מטוסי בואינג מדגם 767. UPS ישראל: גידול ביצוא האווירי של פרחים מישראל לעולם בימים שלפני החג


12:33 ,14.02.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת UPS מדווחת על שילוח של למעלה מ-88 מיליון פרחים עבור יום האהבה הנוכחי. משקל הפרחים הכללי עומד על כ-3.6 מיליון טון, משקל המספיק למלא 64 מטוסי בואינג 767.

 

גם בישראל חטיבת הפרייט של UPS מדווחת על עלייה בשילוח מטענים בתקופה זו, כאשר מחלקת שילוח החקלאות של החברה מציגה גידול ביצוא האווירי של פרחים מישראל לעולם בימים שלפני ה״וולנטיינ׳ס דיי״ (״יום האהבה״). יצוא הפרחים מישראל נשלח בעיקר למדינות אירופה, ארה״ב וסין, כאשר היעדים המרכזים הינם: ניו יורק, לוס אנג'לס, מיאמי, הונג קונג, שנחאי ובייג׳ין.

 

בארה״ב נמכר מדי שנה מספר שיא של פרחים בשבוע הוולנטיינ׳ז, אשר רובם מיובאים מבוגוטה, בירת קולומביה. עד להגעתם ליעד הסופי שומרים ב-UPS על טריות הפרחים במתחם הלוגיסטי של החברה במיאמי, שם הם מוכנסים למתקן קירור בגודל של 27 אלף מ״ר המקביל בגודלו לכ-5 מגרשי כדורסל.

 

עוד נמסר מחברת UPS כי על פי התאחדות הקמעונאות האמריקאית, השנה הצרכנים הוציאו כ-2 מיליארד דולר על פרחים וכ-19 מיליארד דולר על מתנות ליום האהבה.