שיא כל הזמנים בדואר: 160 טון חבילות הגיעו לישראל בסוף השבוע האחרון

כמות החבילות בהן טיפל הדואר בבלאק פריידי שילשה את עצמה, עם גידול של 80% בהשוואה לחודש המבצעים בשנה שעברה


13:18 ,29.11.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

הלקוחות הישראליים הסתערו על אתרי הקניות העולמיים במסגרת חודש הקניות שהחל ביום הרווקים בסיני ואירועי הבלאק פריידי בסוף השבוע האחרון. מנתונים של חברת דואר ישראל עולה כי כמות החבילות שנכנסת לישראל שילשה את עצמה לעומת סופי שבוע רגילים ועמדה על 160 טון חבילות, שיא של כל הזמנים בכמות הדואר הנכנסת לישראל ועלייה של 80% בכמות החבילות בהשוואה לחודש המבצעים אשתקד.

  

בחברת דואר ישראל נערכו מראש לחודש הקניות המקוון והקימו חמ"ל מיוחד לתפעול ומעקב אחר מסירת החבילות. בנוסף ללמעלה מ-110 מרכזים ייעודיים למסירת חבילות שפתחה החברה, נפתחו כעת גם מרכזי מסירה זמניים ברחבי הארץ שיפעלו בחודשיים הקרובים.

 

מנתוני חברת הדואר עולה כי מיום המבצע של  יום הרווקים הסיני ועד היום (א'), נמסרו ללקוחות למעלה מ-3 מיליון חבילות. חברת עלי אקספרס דיווחה לדואר ישראל כי רק ביום אחד בתקופת המבצע בוצעו מישראל רכישות של למעלה ממיליון פריטים.

 

שירות אחר שהשיקה החברה לקראת חג הקניות הוא שליחת הודעותSMS  ללקוחות עם הגעת החבילה לסניף, שחוסכת את ההמתנה להודעה הוורודה המסורתית שנשלחת לבתי הלקוחות, ומאפשרת להם להגיע ישירות לסניף ולקבל את החבילה. החודש נשלחו למעלה מ-3 מיליון הודעות טקסט ללקוחות שהגיעו לקחת את החבילות באופן מהיר יותר.
 

מנכ׳ל חברת דואר ישראל דני גולדשטיין: "אני מזמין את הציבור להשתמש בחידושים שהכנסנו בחודשים האחרונים וליהנות משירותי דואר מתקדמים - הזמנת תור באמצעות האינטרנט וקבלת שירות מהיר וציון את מספר הטלפון בעת הזמנת פריטים מחו׳ל, כך שכאשר הפריט מגיע, תשלח ללקוח הודעת טקסט והוא יקבל את החבילה במהירות".