אל על מתייעלת: מפטרת 200 עובדים

החברה תפטר 200 עובדים זמניים ותמשיך בביצוע שינויים ארגוניים. זאת פחות מחודש לאחר שקרן פימי הודיעה על כוונתה להיכנס כשותפה


00:00 ,13.02.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

פחות מחודש לאחר שקרן ההשקעות פימי הודיעה על כוונתה להיכנס לבעלות משותפת באל על ולהזרים 40 מיליון דולר, הודיעה חברת התעופה על פיטורים של 200 עובדים.

החברה הודיעה אתמול (ב') על המשך מגמת התייעלות, במסגרתה תצומצם מצבת כוח האדם בכ-200 משרות של עובדים זמניים ובעלי חוזים אישיים, כמו גם על שינויים ארגונים, במטרה להפחית את התקורות הניהוליות.

מנכ"ל אל על אליעזר שקדי: "אל על מתמודדת מזה תקופה ארוכה עם הקשיים המלווים את ענף התעופה בעולם כולו ובישראל בפרט. החברה מחויבת להמשיך במגמת ההתייעלות, במטרה להתאים את פעילותה לתנאי השוק המשתנים. על כן אנו נאלצים להודיע על סיום העסקתם של כ-200 עובדים זמניים ובעלי חוזים אישיים בחברה. הצורך להתייעל ולהפחית בהוצאות החברה הוא צו השעה, על מנת שנוכל להמשיך ולהתמודד עם האתגרים והתחרות הגוברת. אנו עושים זאת בלב כבד ומתוך תקווה שהמהלך יוביל בעתיד לחיזוקה של אל על".

עוד נמסר, שבכוונת החברה להמשיך ולקיים דיונים עם נציגות העובדים וההסתדרות לחידוש הסכם העבודה והצעדים המתחייבים להתייעלות החברה, לשם הקטנת ההוצאות והגברת היכולת הניהולית על מנת לאפשר התמודדות מסחרית ותחרותית.