הלך לעולמו מנכ"ל ACI משה ורוצלבסקי

אמיר שני: "משה היה אחד המקצוענים הגדולים בישראל בתחום היצוא, חבר אמיתי". שלי זהבי: "נחוש, בעל מידות טובות, אהוב על הבריות"


00:00 ,03.02.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

במהלך השבוע הלך לעולמו מנכ"ל חברת הובלת המטענים האווירית בקונסולידציה ACI משה ורוצלבסקי.

ורוצלבסקי שימש בתפקידו במשך כעשר שנים. תחת ניהולו נבחרה החברה לא מעט פעמים על ידי חברות הובלה אווירית בינלאומיות כסוכן מצטיין באזור ישראל.

ורוצלבסקי קידם ויישם מסורת, לפיה נתרמים בכל שנה כספי המתנות הניתנים ללקוחות לטובת מטרות ראויות, בעיקר לעמותות העובדות, או הקשורות בטיפול בילדים נזקקים.

יצוין ש-ACI הוקמה על ידי אל על, שמחזיקה ב-50% מהבעלות עליה. שאר מניות החברה מוחזקים על ידי חלק מחברות השילוח והלוגיסטיקה המבילות בארץ.

אמר אמיר שני, בעלים משותף של חברת עמית, אחת מבעלות המניות של ACI: "משה היה בנאדם, אחד המקצוענים הגדולים בתחום היצוא במדינת ישראל. הוא אחד התותחים הגדולים שהכרתי, חבר אמיתי, שישן ונרדם עם תחום המטען. משה היה אדם אכפתי, לויאלי, שהכיר אנשים ובחיים לא הצלחת לריב איתו. הוא היה איש משכמו ומעלה".

הוסיף ראש אגף מטענים באל על שלי זהבי: "משה היה בראש ובראשונה חבר, אוהב אדם, איש בלי אויבים, מקצוען ממדרגה ראשונה, נחוש, בעל מידות טובות, אהוב על הבריות, איש יקר, שיחסר מאוד לכל קהילת המטען ולי באופן אישי".