אל על: עו"ד דן פוגלמן מונה ליועץ המשפטי של החברה

עו"ד פוגלמן משמש בעשור האחרון כיועץ המשפטי של כנפיים אחזקות בע"מ. יחליף את עו"ד עומר שלו, שהצטרף כשותף למשרד עו"ד גרוס אורעד שלימוף ושות' אך ימשיך ללוות את החברה כיועץ חיצוני


12:50 ,19.03.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

מחברת אל על נמסר הבוקר כי עו''ד דן פוגלמן ימונה ליועץ המשפטי של החברה. עו"ד פוגלמן משמש בעשור האחרון כיועץ המשפטי של כנפיים אחזקות בע"מ והינו בעל ידע וניסיון בין השאר בתחומי התעופה, עסקאות ליסינג וכן בתחומי שוק ההון. דן צפוי להיכנס לתפקידו ב-1 במאי 2017.

 

עו''ד עומר שלו, היועץ המשפטי (ומזכיר החברה עד ינואר 2016), שמכהן בתפקידו מזה כ-10 שנים ימשיך ללוות את החברה כיועץ משפטי חיצוני ובמגוון תחומים נוספים, זאת באמצעות משרד עו"ד גרוס אורעד שלימוף ושות', בו הינו שותף בשנה האחרונה.

 

דוד מימון, מנכ"ל אל על: "לעומר זכויות רבות באל על. עומר רכש, בזכות, מעמד על סמכות מקצועית בתחום עיסוקו ובכלל מנהל שידו בכל, כזה שנכון לתרום ולסייע בכל עת לקידום יעדיה של החברה. עצותיו והכוונתו המקצועית הניבו תפוקות שערכן לא יסולא בפז. עומר ליווה אותנו במשברים, עסקאות היסטוריות שישנו את פני החברה, ומהלכים רגולטורים מהותיים – בכולם כאחד גילה מנהיגות, קור רוח, רגישות ותבונה יוצאת דופן, תכונות שהכריעו לטובת השגת היעד הרצוי של החברה. עומר ימשיך להיות לנו לעזר משמעותי כיועץ משפטי חיצוני".