אל על: שחף שבתאי מונה לתפקיד השף הראשי

שחף שבתאי, השף הראשי של מסעדת ניטן תאי, רשת מסעדות מצליחה באירופה ואסיה ובעל כוכב מישלן BIB, יוביל מעתה את תחום הקולינריה באל על ויהיה אחראי על התפריטים בכל מחלקות השירות


10:10 ,20.11.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

מירה פיזיצקי, ראש אגף שירות בטיסה באל על, הודיעה היום כי השף שחף שבתאי נבחר לשף הראשי של חברת אל על.

 

שחף שבתאי, השף הראשי של מסעדת ניטן תאי, רשת מסעדות מצליחה באירופה ואסיה, נבחר להוביל את תחום הקולינריה באל על ויהיה אחראי על התפריטים בכל מחלקות השירות במטוסי החברה.

 

בימים אלה, שבתאי והצוות שלו מגבשים אסטרטגיה קולינרית חדשה לאל על, לצד תפריטים חדשים לכל מחלקות השירות במטוסי החברה אשר יוצגו בקרוב. התפריטים החדשים יכללו שימוש במגוון רחב של חומרי גלם איכותיים וטכניקות בישול מתקדמות. מדובר בבשורה חדשה ומרגשת עבור לקוחות החברה.

 

שחף שבתאי (43) יליד קיבוץ עמיעד ולוחם שייטת בעברו, נחשב לאחד מהשפים הישראלים הבכירים והמצליחים ביותר עם ניסיון רב ומרשים.

 

לאורך השנים, שבתאי זכה בפרסים רבים ומכובדים, אשר מיצבו אותו כאחד מהשפים הישראלים המצליחים ביותר. הישגו הגדול ביותר של שבתאי, הוא פתיחתה של המסעדה המצליחה סה-סה-זו שבפראג, שזיכתה אותו בפרסים רבים, ביניהם תואר שף השנה בצ'כיה ואף בהכרה האולטימטיבית של כוכב במדריך מישלן BIB.

 

אמיר רוגובסקי, סמנכ״ל שירות ולקוחות באל על: ״הבחירה בשחף שבתאי נעשתה כחלק ממהלך אסטרטגי לשיפור השירות והמוצר במטוסים. שבתאי הוא אחד השפים המובילים בישראל ואנו שמחים מאוד על הצטרפותו למערך השירות של אל על. אנו בטוחים כי ניסיונו העשיר וכשרונו ישדרגו את החוויה הקולינרית המוגשת לנוסעי אל על״.

 

מירה פיזיצקי, ראש אגף שירות בטיסה באל על: ״הבחירה בשף שבתאי מביאה איתה בשורה קולינרית אמיתית ללקוחותינו בכל מחלקות השירות. השילוב של הישראליות השורשית, יחד עם הניסיון והטעמים הבינלאומיים של שבתאי, יביאו עימם חדשנות מפתיעה לחוויית טיסה״.

 

שחף שבתאי, השף החדש: ״אני נרגש להצטרף למשפחת אל על ומודה על ההזדמנות והאתגר הגדול שניתנו לי. כישראלי גאה, זהו כבוד עבורי לחבור לחברת התעופה הלאומית של ישראל ולאחד המותגים המובילים של מדינתנו. אני מתרגש לקראת ההזדמנות לבשל ולחדש עבור מי שטס לישראל וממנה ומכין המון הפתעות קולינריות וטעימות ללקוחות החברה״.