בריסל איירליינס תעניק שירות ללקוחות גם באמצעות פייסבוק וטוויטר

חברת התעופה הבלגית מציעה שירותי מדיה חברתית 24 שעות 7 ימים בשבוע בשלוש שפות: צרפתית, הולנדית ואנגלית. הצפי למענה – 30 דקות בלבד


11:29 ,05.12.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת בריסל איירליינס הרחיבה את שירות הלקוחות באמצעות המדיה החברתית ל- 24 שעות, 7 ימים בשבוע, עם הבטחה לענות על כל פנייה תוך 30 דקות בשלוש שפות: צרפתית, הולנדית ואנגלית.

 

בהמשך להשקת אסטרטגיה מסחרית בשנת 2014 ששמה את הדגש על הנוסע, החברה הרחיבה לאחרונה את התוכנית שכוללת היום שירות באמצעות הפייסבוק והטוויטר. נוסע יכול לפנות לחברה בכל שעה במהלך היום והלילה ולצפות למענה תוך חצי שעה לכל היותר. בכך, החברה רוצה להבטיח לנוסעים שלה סיוע מיידי כאשר הם זקוקים לו ביותר, ובדרך כלל זה קורה במהלך הנסיעה שלהם.

 

באמצעות השירות של 24/7 ברשתות החברתיות החברה מציעה לנוסע סיוע במהלך כל הנסיעה שלו- מהרגע שהוא מבקש להזמין את הטיסה ועד להגעתו ליעד הסופי.

 

בימים אלה מגדילה בריסל איירליינס את מספר המועסקים ברשתות החברתיות, כדי שאלו יוכלו לטפל בבקשות הנוסעים, בין אם דנות בהגדלת המטען בטיסה, עוסקות בשאלות על שער העלייה למטוס או שאלו סתם שיתופים בחוויות הטיסה. בממוצע, מנהלת בריסל איירליינס 500 שיחות ביום עם נוסעיה באמצעות פייסבוק וטוויטר.

 

מראשית 2017 נוסעים יוכלו אפילו לשלם עבור שדרוג או ביצוע שינויים בטיסותיהם באמצעות שיחותיהם עם נציגי החברה ברשתות החברתיות.