דוד מימון מונה לתפקיד מנכ״ל אל על

המנכ״ל הנכנס דוד מימון משמש בתפקידים שונים באל על ב-9 השנים האחרונות. דוד מימון יחל בחפיפה והערכות לתפקיד עם המנכ"ל אליעזר שקדי וצפוי להיכנס לתפקידו ב- 20 במרץ


17:29 ,29.01.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

עמיקם כהן, יו"ר מועצת המנהלים של אל על הודיע היום כי מועצת המנהלים של אל על בחרה, פה אחד, בדוד מימון לתפקיד מנכ"ל אל על. מימון יחליף את אלוף במיל' אליעזר שקדי שביקש לסיים את תפקידו לאחר כ- 4 שנים.

 

המנכ״ל הנכנס דוד מימון משמש בתפקידים שונים באל על ב-9 השנים האחרונות. בתפקידו האחרון מכהן מימון כסמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים ומנהל את המדיניות המסחרית והשיווקית של החברה. קודם לכן שימש כסמנכ"ל מכירות וכסמנכ"ל שירות בחברה.

 

דוד מימון, הינו בעל דרגת אלוף משנה במיל'. בתפקידו האחרון בצה"ל היה מפקד הבקו”ם והוא פרש מצה"ל בשנת 2000. מימון בעל תואר ראשון בסוציולוגיה ומדעי החברה מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת דרבי.

 

יו״ר אל על ומועצת המנהלים של החברה הודו לאליעזר שקדי על פעילותו לקידומה של חברת אל על ב- 4 השנים האחרונות וציינו כי אישיותו המיוחדת של שקדי, מנהיגותו ותרומתו לחברת אל על ראויות להערכה מיוחדת.

 

עמיקם כהן ציין את האמון והתמיכה של הדירקטוריון בדוד מימון, אשר מביא עמו היכרות טובה של ענף התעופה ושל החברה וידע להנהיג ולקדם אותה בהצלחה בתקופה אתגרית זו.

 

דוד מימון אמר היום עם ההודעה על מינויו: ״אני מודה למועצת המנהלים על הבחירה ועל הבעת האמון. אני מודע לגודל האחריות ולאתגרים בפניהם ניצבת אל על  ומשוכנע כי יחד עם עובדי החברה, מנהליה ובעלי מניותיה נצליח להצעיד את החברה בהצלחה רבה״.

 

עמיקם כהן, יו"ר דירקטוריון אל על בירך את מנכ"ל הנבחר בברכת הצלחה.

 

דוד מימון יחל בחפיפה והערכות לתפקיד עם המנכ"ל אליעזר שקדי וצפוי להיכנס לתפקידו ב- 20 במרץ.