דלתא אייר ליינס חוזרת להפעיל טיסה יומית בקו נתב״ג – ניו יורק

החברה ממשיכה להגביל את מספר הנוסעים בכל טיסה וחוסמת את האפשרות להזמין את המושבים האמצעיים במטוסיה. אסתי הרשקוביץ: מציעים במקרה הצורך גמישות נוספת בתנאי הכרטיסים


11:47 ,02.08.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חודשיים לאחר חידוש הטיסות של חברת דלתא איירליינס בין תל אביב לניו יורק (JFK), החברה מעלה היום (יום ראשון) את תדירות הטיסות ליומיות, והחל מהיום תציע דלתא טיסה יומית בקו. בכך תפעיל חברת התעופה האמריקנית שבע טיסות בשבוע.

 

דלתא היא חברת התעופה האמריקאית היחידה, שמציעה שירות של טיסה ישירה בין ישראל לארצות הברית, המקפידה על חסימת המושבים האמצעיים והגבלת מספר הנוסעים במטוסי ה- A330שלה בנתיב הזה (עד 30 בספטמבר 2020)  – זאת כדי לסייע בהגנה על בריאותם ובטיחותם של הנוסעים ואנשי הצוות. חסימת המושב מתבצעת באופן אוטומטי כדי למנוע שריון של מושבים סמוכים בעת ביצוע הזמנות חדשות. המזמינים 3 מקומות ויותר, שיטוסו בצוותא, יוכלו להזמין מושבים סמוכים כולל מושב אמצעי.

 

אנחנו יודעים כמה חשוב ללקוחותינו להרגיש בטוחים בעת הטיסה. זוהי תמיד העדיפות הראשונה  עבורנו ובמיוחד בזמנים האלה״, אומרת אסתי הרשקוביץ, המנהלת המסחרית של חברת דלתא בישראל ובמצרים. ״זו הסיבה שאנחנו ממשיכים להגביל את מספר הטסים בכל טיסה ומגדילים את תדירות הטיסות השבועיות שלנו כדי לענות על הביקוש. על מנת להבטיח ללקוחותינו עוד שקט נפשי, אנחנו מציעים במקרה הצורך, גמישות נוספת בתנאי הכרטיסים״.

 

כחלק מצעדי השמירה על הבריאות והבטיחות של לקוחותיה בימי ה- COVID-19, דלתא מחייבת את העובדים והלקוחות להקפיד על עטיית מסכת פנים או כיסוי מתאים בעת הטיסה. חברת התעופה מציעה תנאים גמישים מהרגיל בעת ביצוע הזמנות, על מנת לספק ביטחון לאותם לקוחות הנאלצים לשנות את תוכניותיהם.

 

נוסף על כך, חברת התעופה הנהיגה את תכנית Delta CareStandard המחייבת הקפדה על רמת הניקיון הגבוהה ביותר ונועדה לספק מרחב רב יותר לאורך הנסיעה, ולהעניק שירות עם רמת בטחון גבוהה, על מנת לאפשר ללקוחותיה לטוס בביטחה. כחלק מהפעילות הנ״ל דלתא אייר ליינס הקימה את חטיבת הניקיון הגלובלית, המוקדשת לחדשנות ופיתוח סטנדרטים של ניקיון, אשר הינם גבוהים ממילא, וזאת כדי להבטיח לעובדים ולנוסעים חוויה נקייה ובטוחה בשעת השימוש במתקנים הציבוריים ובטיסה.