דלתא תשיק טיסה ישירה מתל אביב לבוסטון

הקו החדש יפעל שלוש פעמים בשבוע בימי שני, רביעי ושישי, והוא יתווסף לטיסות היומיות הקיימות של דלתא מנתב״ג לניו יורק-JFK. עתה תציע החברה שני נתיבי טיסה מת״א לארה״ב ללא נחיתת ביניים


11:16 ,25.05.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

דלתא אייר ליינס תשיק ביום שישי את השירות החדש שלה בין ת״א לנמל התעופה הבינלאומי בוסטון לוגן ובכך תציע יותר אפשרויות גישה לארה״ב מאי פעם. הקו החדש – הראשון מישראל – יפעל שלוש פעמים בשבוע בימי שני, רביעי ושישי, והוא יתווסף לטיסות היומיות הקיימות של דלתא מנתב״ג לניו יורק-JFK. שירות הטיסה תל אביב-בוסטון של דלתא יופעל באמצעות מטוסי איירבוס מדגם A330-900neo.

 

בטיסות הראשונות של דלתא במסלול זה, התפוסה אמורה להיות כמעט מלאה בשני הכיוונים והדבר משקף את הביקוש הרב שיש לטיסות בין ארה״ב לישראל. אירוע חגיגי של חנוכת הקו החדש ייערך בהשתתפותם של שרת התחבורה מרב מיכאלי, שגריר ארה״ב בישראל תומאס ניידס ומנהל נמל התעופה בן גוריון שמואל זכאי.

 

״אנחנו נרגשים להשיק את השירות החדש הזה, שמביא את מניין הטיסות השבועיות שלנו בין ישראל לארה״ב לעשר״, אומרת אסתי הרשקוביץ, המנהלת המסחרית של דלתא בישראל. ״מתן גישה ישירה לשניים מנמלי הבית שלנו בחוף המזרחי של ארה״ב, בוסטון וניו יורק, מקל על לקוחותינו לעשות עסקים או ליהנות מחופשה״.

 

בקיץ הקרוב תפעיל דלתא עד 155 טיסות יומיות ישירות ל-52 יעדים, גידול של יותר מ-20% בקיבולת בהשוואה לשיא שרשמה החברה לפני פרוץ הקורונה באוקטובר 2019.