היינאן איירלינס: קו ישיר בין ת״א ושנזן

הקו החדש יחל לפעול מחודש פברואר הקרוב בתדירות של שתי טיסות שבועיות שיתבצעו במטוסי דרימליינר. הקו לשנזן יחליף למעשה את קו הטיסות לגואנז׳ו שפעילותו תיפסק בספטמבר


14:05 ,17.01.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה הסינית היינאן איירליינס, משיקה קו תעופה ישיר בין תל אביב לשנזן החל מה-22 בפברואר. הקו יפעל פעמיים בשבוע בימים שני ושישי במטוסי דרימליינר 787-900.

 

נציין כי חברת התעופה הסינית מפעילה כיום טיסות ישירות ליעדים מרכזיים בסין בהם בייג׳ין, שנחאי וגואנז׳ו כאשר הקו החדש לשנזן יחליף את הקו לגואנז׳ו שפעילותו תיפסק בספטמבר השנה.

 

מחברת היינאן אירליינס נמסר כי היא מפעילה משנזן קווים בינלאומיים למספר רב של יעדי המשך ובהם אוסקה ביפן, אוקלנד בניו-זילנד, ובריסביין באוסטרליה כמו גם טיסות ליעדים בדרום מזרח אסיה ויעדים רבים בסין עצמה. ״פתיחת הקו החדש לשנזן נועדה למקסם את הפוטנציאל האופרטיבי של החברה ולפתוח בפני הנוסעים הישראלים אפשרויות קישור חדשות ליעדים באסיה והפסיפיק וסין עצמה״, נמסר מהחברה.

 

מנכ״ל היינאן ישראל, אנדי וויי, ציין כי ״פתיחת הקו לשנזן הינו צעד אסטרטגי שהופך את החברה לכוח בינלאומי מוביל ואת שנזן להאב בינלאומי. אנו גאים מאוד בפעילות שלנו בארץ ובעובדה כי הקו לשנזן הינו הקו הרביעי שפתחנו בין סין לישראל בשלוש שנים. נמשיך לספק לנוסע הישראלי איכות במחירים חסרי תקדים ועכשיו גם חיבורים ליעדים חדשים ומרתקים״.