וירג׳ין אטלנטיק החלה פעילותה בקו נתב״ג - הית׳רו

אמש בשעה 20:35 נחתה בנתב״ג טיסת VS453 של Virgin Atlantic, חברת התעופה השנייה בגודלה בבריטניה, המזוהה עם היזם סר ריצ׳רד ברנסון. טיסות וירג׳ין ייצאו מישראל ב-07:15 וינחתו בהית׳רו בשעות הצהריים המוקדמות עם אפשרות למגוון יעדי המשך


11:38 ,26.09.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

קו נתב״ג-הית׳רו של חברת התעופה הבריטית וירג׳ין אטלנטיק נפתח בישראל באופן רשמי. אמש, בשעה 20:35 נחתה בנתב״ג טיסת VS453 של Virgin Atlantic, חברת התעופה השנייה בגודלה בבריטניה, המזוהה עם היזם סר ריצ׳רד ברנסון, שיצק את אישיותו יוצאת הדופן לתוך החברה והפך אותה למותג על בתחום התעופה.

 

300 נוסעי הטיסה הראשונה שהמריאה מהית׳רו השתתפו בטקס השקה שהתקיים בשער במעמד בכירי וירג׳ין אטלנטיק  בניהם ניק בטלס, מנהל הפעילות המסחרית  של החברה בישראל, ועופר ריינהרדט, מנכ״ל חברת APG המייצגת את החברה בישראל. בתום הטקס עם עלייתם למטוס קיבלו הנוסעים מארז מתנה בגוון האדום האייקוני המזוהה עם וירג׳ין אטלנטיק עם הדפס חמסה והכיתוב Shalom Israel, זוג גרביים שעוצבו במיוחד לטיסת ההשקה ומיני ממתקים המייצגים בדרכם את שתי המדינות: קרמבו המזוהה עם ישראל וחטיפי Tunnocks הפופולאריים במיוחד בקרב הציבור הבריטי.

 

חברת התעופה שבבעלותה צי של 46 מטוסים המטיסים מדי שנה 5.5 מיליון נוסעים, תפעיל בקו שבין ת״א להית׳רו את המטוס המתקדם Airbus A330-300 עם תצורה ארוכת טווח (Long-haul) עם שלוש מחלקות נוסעים שונות.
 

טיסות וירג׳ין ייצאו מישראל ב-07:15 וינחתו בהית׳רו בשעות הצהריים המוקדמות, מה שיאפשר לטסים מישראל מגוון רחב של טיסות המשך לכ-30 יעדים בצפון אמריקה, הקריביים, אפריקה ואסיה.

 

לדברי שי וייס, מנכ״ל וירג׳ין אטלנטיק העולמית: ״תל אביב כיעד מייצגת הזדמנות מצוינת עבורנו – הכלכלה של ישראל משגשגת, וכאחד ממרכזי הטכנולוגיה המובילים בעולם, אנו צופים כי אנשי עסקים ויזמים רבים ישתמשו בקו החדש. בנוסף, אנחנו מזהים הזדמנות משמעותית להגדיל את התחרות בקו שבין ארה״ב לתל אביב, באמצעות שימוש בעוצמה של הברית הטראנס אטלנטית שלנו עם Delta, כאשר אנו מציעים לנוסעים מתל אביב מגוון רחב של יעדים בארה״ב עם עצירת ביניים בלונדון, החל מניו יורק ועד סן פרנסיסקו. אני שמח להציג את היעד החדש הזה גם ללקוחות שלנו בבריטניה הטסים למטרת חופשה ובילוי. אין לי כל ספק כי זה יעד בו הם ישמחו לבקר״.