נמל אשדוד ציין את יום המוביל

במסגרת זאת, המנכ״ל בפועל איציק כהן יצא לשערי הנמל במטרה לפגוש את נהגי המשאיות שמגיעים לנמל והנהגים קיבלו בכניסה לנמל צידנית אישית למזון ,בקבוקי מים ואגרת ברכה לראש השנה


10:39 ,26.09.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד ציינה אתמול, כמיטב המסורת זו השנה ה-11 ברציפות, את ״יום המוביל״ ברחבי הנמל. במסגרת זאת, המנכ״ל בפועל איציק כהן יצא לשערי הנמל במטרה לפגוש את נהגי המשאיות שמגיעים לנמל.

 

״יום המוביל״ הוא חלק ממהלך פנים ארגוני שעורך הנמל, לביטוי של כבוד והערכה כלפי הנהגים המובילים את המטענים לנמל וממנו ברחבי ישראל. ביום זה הנהגים קיבלו בכניסה צידנית אישית למזון ,בקבוקי מים ואגרת ברכה לראש השנה.

 

במסגרת מאמץ כללי זה נעשות מספר פעולות מקיפות, ביניהן, פעולה של  צוות ייעודי לשיפור השירות, ביצוע פעילויות מול קציני הבטיחות של חברות התובלה כולל הפקת כנס שנתי ומתן פתרונות לבעיות תפעוליות לבאי הנמל בהובלת אלברט אמסלם, קצין בטיחות בתעבורה של הנמל

 

במסגרת מאמץ כללי זה נעשות מספר פעולות מקיפות, ביניהן, פעולה של  צוות ייעודי לשיפור השירות, ביצוע פעילויות מול קציני הבטיחות של חברות התובלה כולל הפקת כנס שנתי המתקיים בנמל אשדוד, סיקור בקרב הנהגים ומתן פתרונות לבעיות תפעוליות לבאי הנמל. את הפעילויות מוביל לכל אורך השנה אלברט אמסלם, קצין בטיחות בתעבורה של הנמל.

 

מדי יום פוקדות את נמל אשדוד כ-4,000 משאיות. בשער הראשי החדיש של נמל אשדוד 32 מסלולים למשאיות: 14 מסלולי כניסה ו-18 מסלולי יציאה. הכניסה והיציאה נעשות באמצעות מערכות לזיהוי ושקילה אוטומטיים ללא ניירת, דבר החוסך זמן יקר לנהגים וללקוחות הנמל.