וירג׳ין אטלנטיק מחדשת את טיסות הנוסעים מלונדון ליעדים בעולם

החל מה-20 ביולי תחדש את הקווים מהית׳רו לאורלנדו, הונג קונג, לוס אנג׳לס, ניו יורק ושנגחאי. בשבועיים הקרובים תפרסם החברה רשימת יעדים נוספת לחודש אוגוסט. החברה תחלק לכל הטסים ערכת היגיינה אישית


11:54 ,07.06.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת וירג׳ן אטלנטיק פרסמה את תוכנית טיסות הנוסעים. החל מה- 20 ליולי תחדש החברה את טיסות הנוסעים מנמל התעופה הית׳רו (טרמינל 2) לאורלנדו והונג קונג והחל מה- 21 ליולי תחל לטוס לניו יורק (JFK), לוס אנג׳לס, שנגחאי. בשבועיים הקרובים תפרסם החברה רשימת יעדים נוספת לחודש אוגוסט.

 

ככל שיותר מדינות ברחבי העולם יתחילו לפתוח את שעריהן, וירג׳ין אטלנטיק תוסיף יעדים נוספים, לצד הגדלת מספר הטיסות והנוסעים במהלך המחצית השנייה של השנה עם התאוששות הדרגתית נוספת במהלך 2021 בהתאם לדרישת הלקוחות.

 

בכדי להבטיח את בריאותם ובטיחותם של עובדי החברה והנוסעים, בכוונת חברת Virgin Atlantic ליישם מספר צעדים הכוללים צ׳ק אין מהבית, אימוץ שיטות ניקוי משופרות ויסודיות בתהליכי הצ׳ק אין למזוודות והעלייה למטוס. כמו כן, כל המטוסים יעברו ריסוס אלקטרוסטטי של חומרי חיטוי ברמה הגבוהה ביותר באזור הקבינה, השירותים והמטען. תהיה הקפדה יתרה על מרחק בין הנוסעים במיוחד במהלך הצ׳ק-אין והעלייה למטוס. במטוס עצמו יידרשו הנוסעים לעטות מסיכה. מעבר לכך, תספק החברה חבילת היגיינה אישית, שתכיל מסכות פנים, מגבונים וג׳ל חיטוי.

 

יואה ג׳רווינן, סמנכ״ל המסחר הראשי, וירג׳ין אטלנטיק, ציין: ״כשמשבר הקורונה מתייצב והביקוש חוזר לאיטו, אנו מצפים לקבל את פני הלקוחות בחזרה ולהטיס אותם בבטחה ליעדים האהובים עליהם. כדי להבטיח את בריאותם ובטיחותם של לקוחותינו ועובדינו, אנו מכניסים אמצעים חדשים בכל נקודה במסע כדי להציע שקט נפשי מההמראה ועד לנחיתה״.

 

ג׳רווינן הוסיף כי ״הטיסות הראשונות תצאנה לאורלנדו והונג קונג ב-20 ביולי. עם זאת, אנו עוקבים מקרוב אחר ההתפתחויות, בפרט את מגבלת הטיסות שמדינות רבות עדיין מקיימות, לרבות מדיניות ההסגר של 14 יום לתיירים שנכנסים לבריטניה. אנו יודעים שככל שמשבר Covid-19 ישכך, תחום התעופה יהווה גורם חיוני להתאוששות הכלכלית של בריטניה. לפיכך, אנו קוראים לגישה רב שכבתית של משרדי הבריאות ורשויות שדות התעופה להפעלת אמצעי ביקורת ומיפויים מכניסתם של הנוסעים לשדה ועד לעלייתם למטוס, מה שיאפשר הפעלה מוצלחת ובטוחה של טיסות בינלאומיות לכלל הנוסעים. בשבועיים הקרובים בכוונתנו להכריז על תחילת הפעלתם של יעדים נוספים לחודש אוגוסט״.