חברת AirBridgeCargo שדרגה יכולותיה הדיגיטליות

חתמה על הסכם עם חברת הסטארט-אפ הדיגיטלית Cargo.one וכעת לאחר עבודה מאומצת של 12 שבועות הקיבולת של ABC זמינה באופן מקוון למטען. כעת השירות מוגבל למטענים שיוצאים מגרמניה ואמסטרדם


11:38 ,18.09.2019 מאת: מירב רונן

חברת התובלה האווירית AirBridgeCargo (ABC) הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת cargo.one המאפשר לה לבצע הזמנות למשלוחים באמצעות פלטפורמה דיגיטלית ובכך פותח הזדמנויות רבות עבור לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים. נציין כי חברת התובלה הבריטית CLA (CargoLogicAir) חתמה על הסכם דומה עם חברת cargo.one.

 

המשמעות היא כי מעתה הקיבולות של ABC ו-CLA זמינות באופן מקוון למטען, והם כוללות שירות כללי ושירותי פרימיום שמקורם בפרנקפורט, מינכן ולייפציג בגרמניה, כמו גם מאמסטרדם בהולנד וכן תכניות להרחבת נקודות השירות באונליין.

 

אנדריי אנדריב, סגן נשיא אירופה בחברת ABC ציין כי ״להיות חלק מהשיווק הדיגיטלי הופך להיות חשוב יותר עבור חברות התעופה אם הן מעוניינות להיפתח לערוצי מכירה חדשים ולהרחיב את בסיס הלקוחות שלהם בבניית קשרים אסטרטגיים עם הלקוחות. הפלטפורמה השאפתנית של cargo.one מבוצעת על ידי צוות צעיר ומקצועי, ומבטיחה למשתמשים חוויה פשוטה, נקייה ואינטואיטיבית״.

 

מוריץ קלוסן, מנכ״ל ומייסד cargo.one, ציין כי ״היום הזה הוא אבן דרך לתעשיית המטען האווירי. לאחר 12 שבועות של עבודה קשה, פיתוח זריז ומעורבות בונה משני הצדדים, ניתן להזמין כעת שירותים של AirBridgeCargo ו- CargoLogicAir בלחיצת כפתור״.