חברת Wizz Air השיקה מפה אינטראקטיבית

בפיצ׳ר החדש באתר החברה יוצגו כל בסיסי החברה, הקווים הפעילים ובמיוחד לתקופה זו - את הגבלות הקורונה בכל יעד. המפה המסוגננת מציגה את כל בסיסי החברה ואת כל היעדים אליהם ניתן להגיע מכל מדינה


11:33 ,23.09.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה Wizz Air השיקה באתרה פיצ׳ר חדש - מפה אינטראקטיבית שמסייעת בתכנון טיולים. המפה המסוגננת מציגה את כל בסיסי החברה ואת כל היעדים אליהם ניתן להגיע מכל מדינה.

 

השימוש במפה פשוט וידידותי המטייל לוחץ על המדינה בה הוא נמצא ורואה את כל קווי  Wizz Air היוצאים ממנה. לאחר מכן פשוט לוחצים על היעד המבוקש.

 

בשל ההשפעה השונה של נגיף הקורונה ביעדים השונים, Wizz Air תעדכן במפה  האינטראקטיבית התנהלות שגרה ושינוי של קו מסוים ותתייחס להגבלות התיירות ביעדים השונים. צבע ירוק פירושו שאין הגבלות קורונה נכון לעכשיו; צהוב פירושו שיש הגבלות חלקיות (ביצוע בדיקת קורונה בכניסה/חובת בידוד/מותרת כניסה רק לאזרחים); ואדום פירושו שהכניסה למדינה אסורה או מוגבלת מאוד.

 

עבור הנחיות נוספות, ניתן ללחוץ על היעד המבוקש, שם מוצע פירוט על מצב הקורונה וההנחיות העכשוויות בו, וכן קישורים לאתרי מידע נוספים במדינה שירחיבו בנושא. בשל המצב, שמשתנה מיום ליום, המפה מתעדכנת מדי יום בשעה 19:00 (שעון ישראל), אך בכל זאת Wizz Air ממליצה למטיילים לבדוק פעם נוספת את דרישות הכניסה ליעד המבוקש לפני ביצוע ההזמנה.