סגן נשיא מכירות בהלמן איחוד האמירויות: הזדמנויות ליבואנים ויצואנים מישראל

מר גורדון ברנרד, בכיר מחברת Hellmann בדובאי בראיון למערכת PORT2PORT: האזור החופשי זמין לעסקים ומעניק יתרונות רבים. יצואני מזון ותרופות מישראל ימצאו שוק בעל פוטנציאל עצום בקרב אזרחי איחוד האמירויות


09:32 ,22.09.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

בראיון וידיאו שערכה מערכת PORT2PORT עם סגן נשיא המכירות של אזור המזה״ת ודרום אסיה בחברת הלוגיסטיקה והשילוח הבינלאומית Hellmann Worldwide Logistics, גורדון ברנרד, סיפר האחרון על היתרונות של החברה הממוקמת באיחוד האמירויות למעלה מעשור והדגיש את יתרונות ה״אזור החופשי לעסקים״ הידוע גם בשם Freezone. אזור זה מאפשר סחר בינלאומי חלק, ללא מגבלות בירוקרטיות או תשלומי מסים, ומתיר לחברות ענק לפעול במישרין באזור – ללא הצורך בהקמת חברות בת מקומיות.

 

מר ברנרד הדגיש את יתרונות החברה במספר ענפים בולטים בהם פעילות החלפים לרכבים באזור המזה״ת, בתחום המתכלים (Perishables) והובלה בקירור, וציין כי לדעתו יצואני מזון ותרופות מישראל ימצאו שוק בעל פוטנציאל עצום בקרב אזרחי איחוד האמירויות. לדבריו, גם היבואנים יוכלו ליהנות מיתרונות ה-Freezone כהאב בדרכו של היבוא לישראל.

 

ברנרד ציין כי ממשלת איחוד האמירויות מנהלת את משבר הקורונה בצורה מוצלחת ומאפשר לחברות חיוניות להמשיך ולפעול כאשר חברות הלוגיסטיקה נמצאות תחת הגדרת ״פעילות חיונית״. הוא הוסיף כי בזמן הסגר העולמי שהתרחש במהלך החודשים אפריל-מאי במרבית מדינות העולם, חברת הלמן לוגיסטיקה איחוד האמירויות קיבלה בקשות דחופות לחומרי גלם מחברות שבדרך כלל פועלות לקבל חומרים מסין וסייעה בכך באמצעות שילוח אווירי דחוף.

 

נציין כי חברת הלמן לוגיסטיקה ושילוח בינלאומי הוקמה בגרמניה בשנת 1871 והיא חברת הלוגיסטיקה הפרטית הגדולה ביותר בעולם. שטחי האחסון של החברה באזור איחוד האמירויות מגיע ל-1.5 מיליון רגל רבוע (כ-140 אלף מ״ר), עם התמחות בסקטורים של הלת׳קר, רכבים, מתכלים (Food Perishables), כימיקלים וכן מטען כללי.

 

הלמן לוגיסטיקה ושילוח בינלאומי מיוצגת בישראל על ידי חברת ״הלמן לוגיסטיקה בינ״ל ישראל״. לחברה יש בישראל שישה סניפים: סניף ראשי בלוד וסניפים נוספים בחיפה, אשדוד, נתב״ג, נהר הירדן וגשר אלנבי.