חברת הדואר הסעודית תגדיל את מעורבותה בשוק הלוגיסטי

החברה תתמקד בארבעה מגזרים: שירותי משלוח וחבילות, שירותי לוגיסטיקה ומסחר אלקטרוני ותשאף להגדיל את הכנסותיה בכ-400% במהלך חמש השנים הבאות


09:28 ,22.09.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

״חברת הדואר הסעודית״ ממשיכה באסטרטגיה שלה לחזק את היצע שירותי הדואר והלוגיסטיקה שלה. היעד של החברה הוא להעלות את הכנסותיה ב-400% מכ-295 מיליון דולר כיום ל-1.15 מיליארד דולר בתוך חמש שנים וזאת באמצעות מספר יוזמות, במסגרת תכנית טרנספורמציה כלכלית בת-קיימא של הממלכה.

 

במהלך היומיים האחרונים הציג משרד התקשורת וטכנולוגיית המידע את יעדיו בתחום הדואר, בשיתוף פעולה עם הוועדה לתקשורת וטכנולוגיית מידע ועם חברות המשלוחים המהירים, בנוסף לחברות המפעילות אפליקציות שליחויות. סדנה זו נועדה להגביר את השתתפות המגזר הפרטי באסטרטגיה לפיתוח ענף שירותי הדואר והלוגיסטיקה בממלכה הסעודית, זיהוי נקודות החוזקה ואזורים לשיפור כדי להפוך את תהליך הפיתוח ליעיל, וכזה שמותאם לחזון 2030, ובהתאם להתפתחויות בתחומי החיים השונים.

 

לפי מה שנמסר בסדנה, חברת הדואר הסעודית מבקשת להפיק תועלת מהשינויים בשוק על ידי הגדלת שירותיה ב-22%. ההערכה היא שהשוק של החברה יגיע ל-1.5 מיליארד דולר בסוף שנת 2023, ולכן קיימות הזדמנויות צמיחה מהירות בשוק. כדי להגביר את הכנסותיה החברה תתמקד בארבעה מגזרים: שירותי משלוח וחבילות, שירותי לוגיסטיקה ומסחר אלקטרוני.