טורקיש אירליינס חתמה על הסכם שת״פ נרחב עם אמריקן אקספרס

ההסכם החדש שנחתם מול Amex GBTיאפשר לחברות לפתח אסטרטגיה גלובלית משותפת ולהעצים את שיתוף הפעולה בין הנהלות החברות בכל תחומי הפעילות. יו״ר דירקטוריון טורקיש אירליינס: ״שואפים להגדיל את נתח השוק שלנו בפלח הנסיעות העסקיות״


11:17 ,03.07.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

טורקיש אירליינס חתמה היום על הסכם שיתוף פעולה נרחב עם Amex GBT(American Express Global Business Travel), מחברות התיירות התאגידית המובילות בעולם. טקס החתימה על הסכם שיתוף הפעולה נערך במעמד אילקר אייג׳י, יו״ר דירקטוריון טורקיש אירליינס וגרג או׳הרה, יו״ר דירקטוריון, Amex GBT.   

 

עם חתימת ההסכם, מרחיבה טורקיש אירליינס את השותפות הגלובלית עם Amex GBT, שיצאה לדרך ב-2014 עבור אירופה, צפון אמריקה, אסיה ואיזור הפסיפיק גם לדרום אמריקה. ההסכם החדש יאפשר לחברות לפתח אסטרטגיה גלובלית משותפת ולהעצים את שיתוף הפעולה בין הנהלות החברות בכל תחומי הפעילות. בנוסף, תודות להסכם, החברות יפתחו במשותף מוצרי תיירות וישתפו פעולה בפעילות המכירות בחטיבות הקרוזים וחופשות חוף, שירותי תיירות ולייפסטייל ואירועים ונסיעות עסקיים. 

 

עוד כולל ההסכם הידוק שיתוף הפעולה בעתיד הקרוב בתחומים הבאים: השתתפות בכנסים ואירועים גלובליים המאורגנים על ידי Amex GBT, הגדלת הניראות של טורקיש אירליינס בערוצי התקשורת של Amex GBT, גיוס לקוחות תאגידיים חדשים באמצעות ניתוח דאטה משותף ופרסום פעילויות קידום ומבצעים משותפים.

 

אילקר אייג׳י, יו״ר דירקטוריון טורקיש אירליינס: ״אנו מברכים על השותפות העסקית החשובה עם Amex GBT. באמצעות ההסכם החדש, שהיה תקף עד כה רק ברמת האיזורית והפך היום לגלובלי, אנו שואפים להגדיל את נתח השוק שלנו בפלח הנסיעות העסקיות ולהפוך לחברת התעופה המועדפת על נוסעים עסקיים ברחבי העולם״. 

 

חברת Amex GBT נחשבת לאחת הסוכנויות הגלובליות הגדולות ביותר בסקטור העסקי עם יותר מ-100 שנות ניסיון בתחום. החברה שואפת להפוך את חוויית הנסיעה העסקית לקלה ויעילה יותר הן לטובת הנוסעים והן לטובת הספקים. Amex GBT פעילה ב-140 מדינות מעסיקה 12,000 עובדים ומשרתת 8,000 לקוחות.