טורקיש קרגו במקום השלישי בין חברות המטען המובילות

חברת התעופה הטורקית השיגה ביוני 2021 את נתוני הצמיחה הגדולים ביותר בין 25 חברות מטען אווירי עם נתח שוק של 5.7%. מותג טורקיש קרגו עלה למקום השלישי בייצוא מטענים בקנדה ובמלזיה


12:08 ,11.08.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת טורקיש קרגו ממשיכה לשמור על המעמד שלה כחברת המטענים בעלת קצב הצמיחה המהיר ביותר. חברת התעופה להובלת מטענים, מבית טורקיש איירליינס, מספקת כעת רשת פעילות ל-127 מדינות ברחבי העולם ומדווחת על פעילות מוצלחת במיוחד במהלך חודש יוני.

 

בעקבות הצמיחה, החברה השיגה את אחד מיעדיה הבולטים: להיות בין שלושת חברות המטען המובילות בעולם. על פי נתוני ארגון יאט״א (International Air Transport Association), חברת טורקיש קרגו עברה על פני חברות תעופה מאמריקה, אירופה והמזרח הרחוק, והגיעה למקום השלישי ברשימת חברות המטען המובילות בעולם, וזאת לאחר שהיתה במקום השישי בתקופה המקבילה אשתקד.

 

על פי נתוני FTK (Freight Tonne Kilometers), נתונים המבוססים על נתוני מטען לפי טון המשונעים באוויר על פני הקילומטרים שעברו, חברת התעופה הטורקית השיגה ביוני 2021 את נתוני הצמיחה הגדולים ביותר בין 25 חברות מטען אווירי עם נתח שוק של 5.7%.

 

יו״ר טורקיש איירליינס, איקר אייסי, אמר: ״אנחנו גאים בטורקיש קרגו ובטיסה המהירה שלה אל עבר יעדיה. תפקוד כזה בתקופת משבר הינו סימן טוב ליכולת שלנו להתגבר על כל המכשולים בדרך להצלחה״.

 

על פי הנתונים הסטטיסטיים של IATA לחודש אפריל, טורקיש אייר עלתה למקום הראשון בייצוא מטענים בהונגריה עם נתח שוק של 25% ושינעה אחד מכל 4 משלוחי מטענים אוויריים. החברה עלתה למקום השני בשוויץ בחודש מאי על ידי נשיאת מטען אוויר של 1,668 טון, והותירה מאחור מתחרים חזקים רבים.

 

על פי הנתונים המצטברים של יוני שפורסמו על ידי World Air Cargo Data) WACD), מותג טורקיש קרגו עלה למקום השלישי בייצוא מטענים בקנדה ובמלזיה.

 

נציין כי טורקיש קרגו מיוצגת בישראל על ידי חברת א.ד. שירותי תעופה.