טל תעופה מטענים תשמש כ-GSA של Air EUROPA בישראל

חברת התעופה האירופאית Air EUROPA תציע החל מה-1 בנובמבר שירותי מטען תחת המותג שלה. אילן עזרא: חיזוק משמעותי בפתרונות הטסה באמצעות מטוסי רחבי גוף ליעדים בספרד ואמריקה הלטינית


13:03 ,10.10.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת טל תעופה מטענים נבחרה על ידי אייר אירופה מטענים לשמש כ-GSA שלה בישראל. חברת התעופה האירופאית Air EUROPA תציע החל מה-1 בנובמבר שירותי מטען תחת המותג Air EUROPA CARGO.

 

אילן עזרא, מנכ״ל טל תעופה, ציין כי ״פעילותה של החברה מהווה חיזוק משמעותי בפתרונות הטסה באמצעות מטוסי רחבי גוף ליעדים בספרד ואמריקה הלטינית. אנחנו בטל תעופה מטענים ערוכים לספק שירות אמין ותחרותי״.

 

עד כה Air EUROPA CARGO העניקה שירותי מטען באמצעות מיקור חוץ אולם החליטה כאמור להקים יחידת מטענים עצמאית משלה.  

 

חברת התעופה ציינה כי היא ״תנהל באופן ישיר רשת מסופי מטען אווירי וסוכנים באמצעות הבסיסים בהם היא פועלת״. החברה, הידועה כמומחית בטיסות לאמריקה הלטינית, הוסיפה כי היא מקווה שהשינוי יספק לה הזדמנויות מסחריות חדשות. בנוסף, החברה ציינה כי היא ביצעה התאמות במטוסיה על מנת שיעמדו בדרישות להובלת סחורות רגישות לטמפרטורה כגון פירות, מוצרי פארמה ובעלי חיים.

 

נכון לחודש מאי 2018, החברה מקיימת כ-10 טיסות שבועיות בין נמל התעופה בן-גוריון לבין יעדים שונים בספרד בהן שש טיסות לנמל התעופה מדריד-בראחס, וארבע טיסות לנמל התעופה של ברצלונה. כמות הטיסות נתונה לשינויים משבוע לשבוע בהתאם לביקוש.

 

ביולי 2018 הודיעה החברה על פתיחת קו חדש מספרד לאילת, הקו יחל לפעול ב-30 באוקטובר עד 26 במרץ 2019. בספטמבר 2018 הודיעה החברה כי מחודש יוני 2019 תוסיף החברה טיסה שבועית בקו בין ספרד לתל אביב ובכך תפעל טיסה יומית של החברה בין היעדים.

 

חברת Air EUROPA מפעילה צי של מטוסי בואינג 787 דרימליינר, בואינג 737-800, איירבוס A330 ומטוסי אמברר 195.