יונייטד הזמינה 9 מטוסי דרימליינר חדשים

בואינג מדווחת כי שווי ההזמנה עומד על כ-2.35 מיליארד דולר. עד כה הזמינה חברת התעופה האמריקאית 64 מטוסי דרימליינר והצהירה על כוונתה להגדיל את רשת היעדים הבין יבשתיים שלה


14:05 ,07.10.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

יצרנית המטוסים בואינג וחברת התעופה האמריקאית United Airlines הודיעו היום על הרחבה נוספת לצי מטוסי ה-787 דרימליינר שבבעלות United, עם הזמנה לתשעה מטוסי בואינג 787-9 חדשים. שווי הזמנת המטוסים החדשים מוערך בכ-2.53 מיליארד דולר.

 

מחברת התעופה נסר כי ההזמנה הנוכחית הינה חלק מהאסטרטגיה לחידוש הצי במטוסים מתקדמים כדוגמת ה-787-9, המסוגלים לטוס למרחקים גדולים יותר, תוך חסכון של כ-20% בצריכת הדלק וירידה של 20% בפליטות מזיקות. United Airlines שהכריזה בחודש יולי האחרון על רכישת ארבעה מטוסי 787-9 נוספים, העלתה כעת את כלל ההזמנות שלה מבואינג ל-64 מטוסי דרימליינר סך הכל.

 

חברת התעופה עתידה לקבל את המטוס הגדול ביותר במשפחת מטוסי הדרימליינר, ה-787-10, מאוחר יותר השנה. המטוס החדש יכול להטיס כ-330 נוסעים בקונפיגורציה רגילה.

 

היישן מוניר, סמנכ״ל מכירות ושיווק חברת בואינג מטוסים מסחריים אמר: ״אין ספק כי הצלחה האדירה של מטוס ה-787 דרימליינר נרשמת לזכותם של לקוחות נפלאים כמו United Airlines, שניצלו את הביצועים חסרי התחרות של המטוס להרחבת רשת יעדי הטיסה שלהם וכדי להציע לנוסעים חוויית טיסה מפנקת במיוחד. אנו גאים מאוד בהזמנה החוזרת של United למטוסי הדרימליינר שיודעת היטב למה המטוס הזה מסוגל״.

 

מחברת בואינג נמסר כי ״העיסקה האחרונה ממשיכה את המומנטום החזק של משפחת מטוסי הדרימליינר 787 בשוק המטוסים רחבי הגוף, עם צבר הזמנות של יותר מ-100 מטוסים רק השנה, וכ-1,400 מטוסים מתחילת התכנית. כמחצית מכלל לקוחותיה של בואינג אשר רכשו את הדרימליינר 787, חזרו לבצע הזמנות למטוסים נוספים, ובכך הפכו את הדרימליינר של בואינג למטוס הנמכר במהירות הגבוהה ביותר בהיסטוריה״.