לופטהנזה משיקה קו חדש בין פרנקפורט לקייפטאון

רולף קולר, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל: קו זה מרחיב את היצע הטיסות של קבוצת לופטהנזה לקייפטאון, ומשלים את השירות העונתי של לופטהנזה ממינכן ומציריך


12:29 ,30.05.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

החל מחודש דצמבר 2016 חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה תציע טיסות ישירות בין פרנקפורט לקייפטאון, דרום אפריקה. הטיסות מפרנקפורט לקייפטאון יופעלו בימי רביעי, שישי וראשון.

 

"קו זה מרחיב את היצע הטיסות של קבוצת לופטהנזה לקייפטאון, ומשלים את השירות העונתי של לופטהנזה ממינכן ומציריך, באמצעות חברת התעופה השוויצרית אדלווייס," ציין רולף קולר, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל.

 

במהלך עונת החורף, מפעילה לופטהנזה עד שבע טיסות שבועיות בין נמל הבית של החברה במינכן ובין קייפטאון, בעוד שאדלווייס משרתת את העיר עם שתי טיסות שבועיות.

 

לופטהנזה מפעילה במהלך כל השנה שירות יומי בין פרנקפורט ובין יוהנסבורג באמצעות מטוסי בואינג 747-8, הדור הבא של מטוסי הג'מבו הידועים. בנוסף, חברת התעופה SWISS, משרתת את יוהנסבורג מנמל הבית שלה בציריך, עם טיסות יומיות במטוסי איירבוס A340-300.

 

"אחרי יוהנסבורג, קייפטאון היא אחד השווקים החשובים לקבוצת לופטהנזה בדרום אפריקה והקו החדש יציע ללקוחותינו גישה לכ-200 יעדים מנמל הבית בפרנקפורט. קו זה מגדיל את הפוטנציאל התיירותי לאלה המגיעים מגרמניה באמצעות שילוב מפתה של יעדים בדרום אפריקה עם שותפינו מקבוצת Star Alliance", הוסיף קולר.