מג'יק באס

עובדי חברת ACI ואופן סקיי קרגו יצאו לערב גיבוש שכלל סיור בפינות חמד של תל אביב ויפו וארוחת ערב בשוק הפשפשים. האוטובוס היה חוויה בפני עצמה


00:00 ,23.07.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

ביום ראשון הערב בילו עובדי חברת הובלת המטענים האווירית בקונסולידציה ACI ואופן סקיי קרגו בערב גיבוש וכיף.

מנכ"ל החברה מוטי ארבל נכנס לתפקידו בחודש מאי השנה, לאחר פטירת המנכ"ל הקודם משה ורוצלבסקי.

"העובדים", סיפר ארבל השבוע, "עברו תקופה קשה וראיתי לנכון לעשות ערב גיבוש בכדי להרים את המורל ולהסתכל קדימה, מעבר למשלוחים ולחבילות שבהם אנו עסוקים ביומיום".

לצורך הערב הוזמן אוטובוס-לימוזין מיוחד, כמוהו קיים רק דגם אחד בארץ. ארבל: "מדובר באוטובוס שכיכב בסדרות הטלוויזיה 'גולדסטאר' ו'הרווק' ובתוכו ישנם כל המתקנים – מערכת סאונד משוכללת, שירים וקריורקי, שמונה מסכי פלזמה, תאורה פסיכודלית".

עובדי החברה נאספו אחר הצהרים מנתב"ג והוסעו לסיור ערב חווייתי מודרך בתל אביב וביפו, שנערך על ידי איש מקצוע שהוא שחקן ומדריך טיולים.

ארבל: "התחלנו באזור התחנה המרכזית בתל אביב והמשכנו ליפו, תוך כדי שמיעת סיפורים על ארץ ישראל בכלל ועל תל אביב-יפו בפרט. שיא הערב היה ללא ספק באזור המושבה האמריקאית, שלימים הפכה להיות המושבה הטמפלרית, שרבים אינם יודעים כלל על קיומה. אלו היו שעתיים של סיור בפינות חמד יפהפיות של תל אביב, אותן אנחנו עוברים מספר פעמים בחודש, אבל כלל לא מסתכלים עליהן".

את הערב סיימו כ-30 עובדי החברה בארוחה חגיגית בשוק הפשפשים ביפו ומשם בחזרה עליזה לנתב"ג באוטובוס, שכללה מוזיקה, שתייה וריקודים.

סיכם ארבל: "היה מאוד מוצלח. זה גם גם מה ששמעתי מהעובדים למחרת. היה ערב מאוד מהנה ומגבש, משהו שצריכים לעשות מדי פעם בכדי לנשום קצת אוויר".