התפטר יו"ר דירקטוריון נמל חיפה אורן מילשטיין

מילשטיין שימש כיו"ר בפועל מאז אוגוסט 2012, אך הודיע על התפטרותו לאחר שהוועדה למינוי בכירים לא אישרה להפוך את משרתו ליו"ר קבוע


00:00 ,22.07.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

יו"ר הדירקטוריון בפועל של חברת נמל חיפה אורן מילשטיין הודיע על התפטרותו מתפקידו ומחברותו בדירקטוריון.

מילשטיין שימש כדירקטור בחברה מאז אוקטובר 2010. הוא החליף כיו"ר את אבריאל בר יוסף, שפרש מתפקידו באוגוסט 2012, לאחר שלא אושר לו להפוך ליו"ר קבוע.

מילשטיין: "בחודש אוגוסט 2012 בחר בי הדירקטוריון פה אחד לשמש כיו"ר בפועל. היות והיועץ המשפטי לממשלה הורה שבעת תקופת בחירות לא מתקיימים מינויי בכירים, שימשתי כיו"ר בפועל במשך שנה.

"בתום השנה החליטה ועדת ברנר למינוי בכירים שלא לאשר את המינוי שלי, היות והיא סברה שהניסיון והעיסוקים שבהם עסקתי קודם לכן לא מספקים לטעמה להתמנות כיו"ר קבוע. על פי הוועדה, יש צורך בתואר שני ובניסיון מצטבר של חמש שנים בהיקף ניהול העסקים של החברה, בעוד שהוועדה הכירה לי רק בשלוש שנים מתוך החמש בניהול עסקים אחרים שעסקתי בהם. מאחר וכך הם פני הדברים, לא ראיתי לנכון להמשיך ולשמש כדירקטור".

בנמל אומרים שפעלת רבות לקידום נושאים שונים, תוך סינרגיה עם ההנהלה ועם העובדים.

"אומרים יהללו זרים ולא פיך. אני חש תחושת מיצוי ושליחות. פעלתי בהתנדבות ועשיתי לא מעט דברים. אני אוהב את המקום שנקרא נמל חיפה. קידמתי מגוון מאוד רחב של נושאים - חתרתי לשיתוף פעולה הדוק עם עיריית חיפה, כי סברתי שאנו נמצאים על אותו מגרש, קידמתי את מרכז המבקרים של הנמל וכן נושאים רבים אחרים. אני חושב ששיתוף הפעולה בין הדירקטוריון, ההנהלה והעובדים היה פנטסטי בתקופה הזו. כי כשעושים מאהבה, זה יוצא טוב.

"לדאבוני הרב, יש כאלה שחשבו אחרת ואני מכבד את החלטתם. לא צריך להיאחז בקרנות המזבח".

לאחר התפטרותו של מילשטיין ייאלץ דירקטוריון החברה לבחור יו"ר לכל ישיבה, עד שיומלץ על מועמד לשמש כיו"ר קבוע של החברה.