עיצומי הטייסים באל על גרמו לדחייה של למעלה מעשר טיסות

מנכ"ל החברה דוד מימון וסמנכ"ל המבצעים בני ליבנה שלחו מכתבים לעובדים, בהם קראו לטייסים לחזור לעבודה סדירה ולפתוח בדיאלוג עם ההנהלה


13:21 ,07.01.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

אתמול (ג') שלחו בכירים באל על מכתב לעובדי החברה, לאחר העיצומים בהם נקטו טייסי החברה בתחילת השבוע, שגרמו לדחייה של ארבע טיסות בינלאומיות.

       

כתב מנכ"ל אל על דוד מימון: "בימים האחרונים שוב אנו חווים שיבושים בשגרת הפעילות המסחרית של החברה, אשר הביאו אף לביטולים ועיכובים בטיסות.

 

"נציגי הטייסים בנציגות העובדים, אשר פתחו בצעדים לא חוקיים ובניגוד לנורמות המקובלות, גורמים לפגיעה באיוש הטיסות על ידי טייסי החברה. הלכה למעשה אין היענות של טייסים לקריאות להצבתם בטיסות המסחריות.

 

"השיבושים שהחלו במהלך השבוע שעבר החריפו בתחילת השבוע הנוכחי ולמרות ההחלטות שהתקבלו בבית הדין האזורי לעבוד... נציגי אצ"א בוועד מנחים את הטייסים לא לאייש את הטיסות.

 

"לצערי, נדמה שרק אתמול דיווחתי על כך ושוב, במקום לעסוק בקידום החברה ובהכנתה לעידן חדש ומאתגר מתמיד של תחרות גוברת, המציאות טופחת על פנינו. התנהלות זו של טייסי החברה, בניתוב ובהובלה של נציגיהם בנציגות העובדים, פוגעת בתדמית החברה ובמוניטין של ציבור גדול של טייסים איכותיים ומסורים ויתרה מכך, עלולה אף לפגוע במאמצי המכירות של החברה".

 

מימון קרא לעובדים ולטייסים לחזור לעבודה רציפה ולנהל דיאלוג, על מנת ליישר את ההדורים ולמנוע פגיעה נוספת בלקוחות.

 

במקביל שלח לעובדים סמנכ"ל מבצעים בני ליבנה עדכון, ממנו עולה כי העיצומים גרמו לדחייה של למעלה מעשר טיסות.