עקב הגבלות הכניסה לנתב״ג אמירייטס דוחה את טיסת הבכורה לישראל

חברת התעופה Emirates הודיעה על דחיית טיסת הבכורה שלה לתל-אביב שתוכננה להתקיים ב-6 בדצמבר. הדחייה נובעת מהשינויים האחרונים בהנחיות הכניסה לישראל


08:55 ,29.11.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

מדוברות אמירייטס נמסר אתמול כי ״אמירייטס (Emirates) מודיעה על דחייה בהשקת קו הטיסות החדש שלה לתל אביב שתוכנן להתקיים ב-6 בדצמבר, וזאת עד להודעה חדשה. הדחייה נובעת מהשינויים האחרונים בהנחיות הכניסה לישראל. החברה מחויבת להשיק את קו הטיסות החדש שלה לתל-אביב ברגע שהמצב יאפשר, והיא תמשיך לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם כל הרשויות והגורמים הרלוונטיים, עם ההתפתחויות והשינויים בהנחיות.

 

״אנו ממשיכים לעקוב באופן הדוק אחר המצב ופועלים בכפוף להנחיות רשויות הבריאות והממשלה. כחברת תעופה, אמירייטס ממשיכה ליישם את אמצעי הבריאות והבטיחות מהמובילים בתעשייה, באוויר ועל הקרקע. הבריאות והבטיחות של הלקוחות, העובדים והקהילות שאנו משרתים ברשת הנתיבים שלנו נמצאים בראש סדר העדיפויות של החברה. אנו מצטערים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחות ונסייע להם בתכניות הנסיעה שלהם״.

 

נזכיר כי חברת התעופה Emirates מאיחוד האמירויות הערביות הכריזה בשבוע שעבר כי בכוונתה לבצע את טיסת הבכורה שלה לתל-אביב במטוס הדגל איירבוס A380. מטוס האיירבוס A380 הדו קומתי הוא המטוס המסחרי הגדול בעולם.

 

כאמור, בעקבות גילוי ואריאנט חדש של נגיף הקורונה, וההגבלות שהשיתה הממשלה על כניסת מבקרים לישראל דרך נתב״ג החליטה חברת אמרייטס לדחות את טיסת הבכורה שלה לישראל.