צמצומים באל על: 200 עובדים זמניים יפוטרו

לאחר ביטול קווים והוצאת העובדים לחופשות מרוכזות ממשיך תהליך ההתייעלות בחברה; "הכל במטרה להחזיר את החברה לפסים של רווחיות"


00:00 ,26.10.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

היום נמסר כי בכוונת חברת אל על לפטר עם סיום עונת השיא בתיירות (חודשי הקיץ והחגים) עובדים זמניים. במסגרת תוכנית ההתייעלות תפטר אל על כ-200 עובדים עד סוף השנה.

נזכיר כי אל על כבר הודיעה על ביטול קווים ישירים לסאו פאולו, אודסה ודנייפרופטרובסק מטעמים של חוסר רווחיות. עוד נציין כי החברה הוציאה את העובדים לחופשות מרוכזות על מנת להשלים לפני סוף השנה את מכסת ימי החופש שלהם. שלשום התכנס וועד טייסי אל על שמתנגד לחופשה המרוכזת כדי לשקול צעדי מחאה.

דובר החברה מסר כי: "אל על, כמו כל חברות התעופה בעולם, מתמודדת בימים אלה עם תנאי שוק קשים, בראשם עלייה במחירי הדלק הסילוני. במסגרת זו נוקטת החברה בשורת צעדי התייעלות ביניהם, הוצאת מטוסים ישנים ולא חסכוניים משרות, ביטול וצמצום קווים לא רווחיים, יציאה לחופשות מרוכזות ועוד פעולות רבות הנמצאות בשלבים שונים של תכנון יישום. כל זאת, כאמור, במטרה להחזיר את החברה לפסים של רווחיות."

מאל על נמסר עוד כי: " התייעלות הינה צו השעה בכל חברות התעופה בעולם בכלל ובאל על בפרט. עתידה של החברה והשרות ללקוחותיה הם נר לרגלינו."