צ׳אלנג׳ איירליינס ישראל השיקה מערכת מתקדמת לתכנון טיסות

הטיסה הראשונה ששוגרה על ידי המערכת החדשה הייתה טיסת החברה מליאז׳ לניו יורק, ובכך הפכה לחברת המטען הראשונה בעולם שעושה שימוש במערכת מתקדמת זו. המערכת החדשה עושה שימוש ב- Big Data ובבינה מלאכותית לצורך תכנון נתיבים יעילים במיוחד


11:01 ,10.07.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת צ׳אלנג׳ איירליינס ישראל השיקה השבוע את מערכת FilghtKeys5D, מערכת מתקדמת לתכנון הטיסות של החברה ושל כל קבוצת צ׳אלנג׳. הטיסה הראשונה ששוגרה על ידי המערכת החדשה הייתה טיסת החברה ICL931 מליאז׳ שבבלגיה לשדה התעופה קנדי בניו יורק, ובכך הפכה החברה לחברת המטען הראשונה בעולם שעושה שימוש במערכת המתקדמת הזו.

 

FlightKeys5D הינה מערכת ראשונה מסוגה בעולם, העושה שימוש ב- Big Data ובבינה מלאכותית לצורך תכנון נתיבים יעילים במיוחד המייעלים את פעילות החברה ומקטינים את פליטת גזי החממה לאטמוספירה. המערכת משלבת אוטומציה במידה רבה, מנגישה לקציני המבצעים את המידע הנכון בזמן הנכון, מפחיתה את הסיכוי לטעויות אנוש ובכך תורמת לבטיחות הטיסה.

 

״אנחנו מאוד נרגשים להתחיל לעבוד עם FlightKeys5D״, מסר שלומי ששון, מנהל מרכז השליטה של החברה, ״זהו עולם חדש המאפשר לנו לפעול בגמישות וביעילות תוך שמירה על בטיחות ועל קיימות״.

 

מרכז השליטה של צ׳אלנג׳ איירליינס ישראל מנהל את פעילותה הכוללת של כל קבוצה צ׳אלנג׳ העולמית, הכוללת 3 חברות תעופה: צ׳אלנג׳ איירליינס ישראל – חברת המטען הלאומית, צ׳אלנג׳ איירליינס בלגיה, והמצטרפת החדשה לקבוצה, צ׳אלנג׳ איירליינס מלטה.

 

קברניט שי גיל, מנהל התפעול של צ׳אלנג׳ איירליינס ישראל: ״הטמעת מערכת FlightKeys5D, לראשונה בחברת מטען, מאפשרת לנו לתמוך בהתרחבות צי המטוסים של קבוצת צ׳אלנג׳ ולאפשר לקבוצה וללקוחותיה צמיחה בריאה ובת קיימא״. 

 

גיאורג שייפר, מנכ״ל ומייסד חברת FlightKeys מסר ״אנחנו גאים בכך שקבוצת צ׳אלנג׳, חברת המטען הראשונה מבין לקוחותינו, עלתה לאוויר עם המערכת ב 6.7.2022. תכנון טיסת הבכורה והמעקב אחריה בזמן אמיתי עברו ללא תקלות, וצריכת הדלק לטיסה הייתה בדיוק לפי התכנון. אנחנו מברכים את קבוצת צ׳אלנג׳ על הצטרפותה למשפחת הלקוחות של FlightKeys״.