שורת מינויים באל על

מנכ״ל אל על החליט למנות את רונן גלפרין לתפקיד מנהל מועדון הנוסע המתמיד ופליי קארד ואת שלומי קרקו לתפקיד סמנכ״ל תחזוקה והנדסה בחברה


10:08 ,06.04.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

רונן גלפרין בעל ניסיון עשיר ובכיר בעולם מועדוני הלקוחות, הנאמנות התשלומים אשראי והשיווק , בן 46 בעל תור שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית.

 

רונן שימש בין היתר כסמנכ״ל שיווק ומכירות של כ.א.ל, יועץ לחברות מובילות במשק בתחום נאמנות לקוחות ובתפקידו האחרון שימש כסמנכ״ל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי של דלק ישראל.

 

מנכ״ל אל על אביגל שורק אמר: ״ראשית אני מבקש להודות לליאור טנר על העבודה המצוינת שעשה בהובלת מועדון הנוסע המתמיד ופליי קארד שהוא כרטיס האשראי המוביל בישראל. אני בטוח כי לרונן הניסיון הכישרון והיכולת להצעיד את המועדון ואת כרטיס האשראי פליי קארד להישגים מרשימים בעתיד״.

 

כמו כן, שלומי קרקו מונה לתפקיד סמנכ״ל תחזוקה והנדסה בחברה. שלומי בעל ניסיון רב בעולם אחזקת התעופה. הוא בעל תואר מהנדס מכונות מאוניברסיטת בן גוריון ובעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

 

שלומי שימש במגוון תפקידים בכירים בתעשיית התעופה בין היתר שימש כראש מחלקת מטוסים בחיל האוויר (בדרגת אל״מ) ומנהל חטיבת כלי טיס אזרחיים וסמנכ״ל בכיר בתעשייה האווירית, כמו כן שימש כמנהל מפעל מטוסי מנהלים אזרחיים בתעשייה האווירית.

 

מנכ״ל אל על אביגל שורק: ״אני מבקש להודות ליוסי ברזני על תקופת כהונה מאתגרת במיוחד, על מנהיגות והובלת התחזוקה באל על ללא דופי. הבחירה בשלומי קרקו באה לאחר בחינה של מועמדים טובים והיא מבטאת את הרצון שלנו להמשיך להוביל את תחום התחזוקה ולהוסיף גם אלמנטים של תחרות ומתן שירותים נוספים, לאור הביקוש בתחום. אני מאמין כי ביחד נצעיד את חטיבת התחזוקה וההנדסה להישגים מרשימים״.