שף עטור כוכבי מישלן במחלקת עסקים של SWISS

החל מחודש מארס ועד סוף חודש מאי 2017, תגיש סוויס מעדנים קולינריים מקנטון וו, שבמערב שוויץ, ללקוחות הפרימיום שלה


13:44 ,01.03.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

בשלושת החודשים הקרובים תציע חברת התעופה "סוויס" לנוסעי מחלקות היוקרה שלה את מטעמי קנטון וו (Vaud), הממוקם במערב שוויץ. בפרק זה של תכנית עטורת הפרסים של החברה – SWISS-Taste of Switzerland, ייהנו נוסעי החברה ממטעמים קולינריים שהגה וביצע השף תומס ניזר ממסעדות עטורות כוכבי המישלן במלוןGrand Hôtel du Lac  בווה (Vevey).

 

נוסעי המחלקה הראשונה ומחלקת העסקים של  SWISS בטיסות ארוכות הממריאות משוויץ, ייהנו בחודשים מארס, אפריל ומאי  מארוחות בהשראת מלון Grand Hotel du Lac שבווה, הממוקמת לצד אגם ז'נבה בקנטון וו. ביצירותיו הקולינריות, שכבר הקנו לו כוכב מישלן ו-16 נקודות במדריך גו-מיו, מדגיש תומס ניזר, השף של מסעדת Les Saisons במלון את הבישול הצרפתי הקלאסי, מרכיבים עונתיים ותוצרת מקומית.

 

לקוחות המחלקה הראשונה של SWISS, ייהנו ממטעמים כגון מוס פורל מעושן ולאחריו פילה עגל עם קראסט בצלי שאלוט ורוטב שעועית שחורה. לקינוח רקח תומס ניזר מוס קוקוס עם אשכולית עם סורבה פטל וסיגליות. לנוסעי מחלקת העסקים יוכלו תוגש רולדת שליו עם מחית אפונה ירוקה, פילה סלמון עם רוטב לימון וקוסקוס ופיננסייר זרעי שומר עם מוס סמבוק, תותים ולפתן רוברב.

 

בנוסף, בשלושת החודשים הבאים תגיש SWISS לנוסעי המחלקה הראשונה יין Clos du Boux  לבן ויין Mersyca Grand Réserve  אדום, שניהם מכרמי לאבו  (Lavaux) הסמוכים לווה (Vevey). הנוסעים במחלקת העסקים ייהנו מיין Château de Vufflens Grand Cru לבן ומקומי או מיין Domaine Grange Volet  אדום.