תוכנית ההצטיידות הגדולה בתולדות אל על

חברת התעופה תרכוש ותחכור מבואינג 15 מטוסים 787 דרימליינר, עם אופציה לרכישת 13 מטוסים נוספים בחמש השנים הבאות


10:43 ,06.08.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

אל על לקראת תוכנית ההצטיידות הגדולה בתולדותיה, עם רכישה של 15 מטוסים חדשים מבואינג.

 

מנכ"ל אל על דוד מימון הודיע על התוכנית, במסגרתה תנהל חברת התעופה משא ומתן עם בואינג לרכישה וחכירה של 15 מטוסי דרימליינר רחבי גוף חדשים מדגמים 787-8 ו-787-9, עם אופציות לרכישת 13 מטוסים נוספים. תחילת ההצטיידות היא במחצית 2017.

 

מימון: "אני גאה להכריז היום על תוכנית ההצטיידות הגדולה ביותר בתולדות אל על. דירקטוריון אל על אישר היום לחברה לנהל משא ומתן עם חברת בואינג  לקראת הצטיידות במטוסי דרימליינר רחבי גוף, אשר צפויה לכלול רכישה וחכירה של 15 מטוסים בחמש  השנים הקרובות. מהלך זה צפוי להוות קפיצת מדרגה משמעותית באופטימיזצית רשת הנתיבים, בשירות לנוסעים ובחוויית הטיסה".

 

המטוסים החדשים יחליפו במהלך חמש השנים הקרובות את צי מטוסי ה-747-400 וצי ה-767, והם מיועדים לטוס ליעדים בטווח הבינוני והארוך (ניו יורק, בוסטון, טורונטו, בנגקוק, בייג'ין, מומבאי, דרום אפריקה ועוד).

 

ה-787 דרימליינר נמנה על המטוסים החדישים והמתקדמים בעולם, בעלי יתרונות תפעוליים רבים ונחשבים ליעילים וחסכוניים בצריכת דלק, בניצולת ובעלויות האחזקה.

 

מימון: "אנו נמשיך ונשמור על מעמדנו כבחירה ראשונה מישראל ואליה, כחברה מובילה, המציעה ללקוחותיה נוחות מרבית, חדשנות טכנולוגית, מטוסים מתקדמים ושירות איכותי. אני משוכנע כי מהלך זה מהווה הזדמנות גדולה לעמוד ברף הגבוה המצופה מאיתנו ולהמשיך את תנופת ההתחדשות של אל על".

 

בואינג קיבלה בברכה את הודעת אל על. ריי קונור, נשיא ומנכ"ל קבוצת התעופה האזרחית של בואינג אמר: "לכבוד הוא לנו כי אל על בחרה במטוס הדרימליינר 787-8 במסגרת תוכנית חידוש צי המטוסים שלה. מטוס הדרימליינר 787-9 יהווה תוספת מצוינת לצי שכולו בואינג של אל על, והוא נדבך נוסף בשותפות של יותר מ-50 שנה שבין שתי החברות".