חברת השילוח הבינלאומית TNT מרחיבה את הרשת היבשתית באסיה אל תוך סין

בכוונת החברה להפעיל רשת יבשתית בת כ-4,000 ק"מ, המחברת למעלה מ-120 ערים בסינגפור, מלזיה, תאילנד, הודו וסין. אודי כספי: "אנו רואים גידול בביקוש לשילוח למזרח הרחוק גם בישראל"


00:00 ,20.12.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

בכוונת החברה להפעיל רשת יבשתית בת כ-4,000 ק"מ, המחברת למעלה מ-120 ערים בסינגפור, מלזיה, תאילנד, הודו וסין. אודי כספי: "אנו רואים גידול בביקוש לשילוח למזרח הרחוק גם בישראל"
 
חברת השילוח הבינלאומית TNT אקספרס הודיעה על הרחבת רשת השילוח היבשתית האסיאתית שלה אל תוך סין. הרחבה זו תהפוך את TNT לחברת השילוח הראשונה באסיה שתפעיל רשת יבשתית בת כ-4,000 ק"מ, המחברת למעלה מ-120 ערים בסינגפור, מלזיה, תאילנד, הודו וסין.
 
הרשת תופעל במלואה בתחילת 2008, לאחר השלמת המבדקים האחרונים, והיא תתקשר לרשת האקספרס הבינלאומית בסין, ובשלב הבא תתקשר גם לרשת האקספרס הסינית הפנים ארצית. המהלך הזה יאפשר ללקוחות TNT, בסופו של תהליך, את היתרון של קישור חלק בין הרשתות בכל האזור.
 
אודי כספי, מנכ"ל TNT אקספרס ישראל, אמר: "גם בישראל אנחנו עדים לגידול בביקוש לשילוח ליעדים במזרח הרחוק", והוסיף: "הרחבתה של TNT את רשת השילוח היבשתית לסין הינה חלק מהאסטרטגיה העולמית להגברת הנוכחות ביבשת אסיה, וכתוצאה מכך להגדיל את צמיחת ההכנסות מחטיבת האקספרס של החברה."
 
רשת השילוח היבשתית האסיאתית של TNT, שהושקה בסוף שנת 2005, מקשרת בין מלזיה, סינגפור, תאילנד וסין, באמצעות הגבול הצפון-מזרחי של וייטנאם. השירות היבשתי, המאפשר מעקב GPS רצוף בזמן אמת אחר רכבי החברה, רשם גידול בשיעור דו-ספרתי מאז הושק. גידול זה הושג בשל שינוע סחורות עתירות ערך מתעשיית האלקטרוניקה, רכב ורכיבי מחשוב. הרשת היבשתית מהירה פי 2 או 3 ויכול לחסוך של עד 30% במחיר בהשוואה לשינוע אווירי.
 
יש לציין כי רק בחודש אוגוסט האחרון הרחיבה TNT את רשת השילוח היבשתית שלה לוייטנאם, וזאת כחלק מהאסטרטגיה העולמית של החברה המתמקדת בפיתוח ובבניית רשתות הפצה.