איתיחאד איירוויס בחרה בממן אוואישן כנציגה שלה בישראל

ממן אוויאיישן״ מקבוצת ממן תהיה הנציגה בישראל (GSA) ותנהל עבור איתיחד את מערך השירות והמכירות אל מול סוכני הנסיעות, סיטונאי הנסיעות והנוסעים הישראלים. מצטרף לבחירה של איתיחאד במסוף המטענים והניטול של ממן בנתב״ג


10:09 ,12.04.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

איתיחאד אירוויס, חברת התעופה הלאומית של אמירות אבו דאבי, שפתחה לאחרונה קו תעופה לישראל, הודיעה כי בחרה ב״ממן אוויאיישן״, מקבוצת ממן, להיות הנציגה שלה בישראל (GSA) ולנהל עבורה את מערך השרות והמכירות אל מול סוכני הנסיעות, סיטונאי הנסיעות והנוסעים הישראלים.

 

במפגש שהתקיים לציון המאורע במעמד נציגי סוכנויות התיירות המובילות בישראל, הדגיש עאמר חאן, סגן נשיא מכירות של איתיחאד איירוויס, כי בכוונת החברה לעשות את כל המאמצים על מנת להפוך את הטיסות שלה לבחירה הראשונה עבור ישראלים, שירצו להגיע ליעדים רחוקים במזרח כמו תאילנד, הונג קונג והודו וגם ליעדים ברחבי ארה״ב.

 

אחד המהלכים שנשקלים ברצינות בשלב זה היא לאפשר לישראלים ליהנות מתוכנית ״סטופ אובר״, שמאפשרת לבלות עד 48 שעות באבו דאבי על חשבון החברה, לפני הקונקשן ליעד הסופי. עוד מאפשרת איתיחאד לנוסעים דרכה ליעדים בארה״ב, לחסוך את תהליך ההגירה והמכס הממושכים ולבצע אותם בשדה״ת באבו דאבי. המשמעות היא שנוסעי איתיחאד יוכלו לנחות בארה״ב כנוסעים מקומיים (אמריקאים) על כל המשתמע מכך. יש לציין כי עדיין יידרש מכל ישראלי להמציא ויזה לארה״ב.

 

עאמר אף ציין באירוע כי לאחרונה התקבלו כל האישורים הנדרשים על מנת לאפשר לישראלים שטסים לאבו דאבי לעבור לדובאי ללא צורך באשרה מיוחדת.

 

לדברי עופר ריינהרדט, מנכ״ל ממן אוויאיישן: ״אני מודה להנהלת איתיחאד על הבעת האמון. מעבר לנחיתה באבו דאבי, תיפתח האפשרות בפני הישראלים לטוס לעשרות יעדים ברחבי העולם, לרבות הודו ואוסטרליה, במחירים אטרקטיביים ובאחת מחברות התעופה המעוטרות ביותר בכל הקשור לחוויית השרות בטיסותיה ולרמת התחזוקה של מטוסיה״.

 

הבחירה של איתיחאד אירוויס בממן אוויאיישן מצטרפת לבחירה של איתיחאד במסוף המטענים והניטול של ממן בנתב״ג, לנהל עבורה את הפריקה וההעמסה של מטוסי המטען שתפעיל החברה אל ומהמזרח הרחוק דרך אבו דאבי. הזכייה במכרז שנחשב בענף לאסטרטגי ויוקרתי, התקבלה לאחר שהנהלת מסוף המטענים נדרשה לעמוד בסדרה ארוכה של מבדקים בתחום הביטחון, תהליכי העבודה, הכלים התפעוליים ותדירות ההדרכות לעובדים.

 

ממן אוויאיישן, מתמחה בייצוג ושיווק של חברות תעופה בארץ ומשמשת כ-GSA לכ-20 חברות תעופה בתחום הנוסעים והמטענים.